سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد فرقداني:

وضعيت قراردادم مشخص نشده است

بازيکن تيم بزرگسالان تنيس روي ميز گفت: تاکنون با تيمي قرارداد امضا نکرده ام و منتظر هستم تا تکليف اصفهان مشخص شود.

محمد فرقداني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: تکليف تيم ذوب آهن اصفهان هنوز مشخص نشده است و نمي دانم امسال در ليگ حضور مي يابند يا خير اما به دنبال آن هستيم اگر آن هم نشد در اصفهان حامي مالي اي پيدا کنيم که اين شهر بدون تيم نماند.

وي در پاسخ به اينکه بيستم مهر ماه جلسه قرعه کشي ليگ برتر است و زمان زيادي براي آنها باقي نمانده است خاطر نشان کرد: فکر مي کنم با وضعيتي که بين تيم ها حاکم است زمان قرعه کشي به تعويق بيفتد زيرا هنوز تکليف بسياري از تيم ها معلوم نشده است البته اين اتفاق در سال گذشته هم افتاد و اين مراسم ديرتر از زمان پيش بيني شده برگزار شد.

فرقداني تصريح کرد: من از سال 89 بعد از بستن قرار داد با تيم ذوب آهن پولي نگرفته ام و اين باشگاه اکنون دچار مشکلات مالي زيادي است.

وي درباره وضعيت آسيب ديدگي اش بيان کرد: در دوره هاي آخر رقابتهاي رده بندي دسته برتر بزرگسالان و هنگام رويارويي با محمد رضا اخلاق پسند از ناحيه دست دچار مصدوميت شدم و همين عامل باعث شد از رقابت ها انصراف دهم البته بعد از آن نيز در پيکارهاي برترين هاي اراک به همين علت حاضر نشدم.

بازيکن خوش تکنيک تنيس روي ميز اضافه کرد: در رقابتهاي دسته برتر از لحاظ فيزيکي در آمادگي کامل به سر مي بردم زيرا به خوبي تمرين کرده بودم اما متاسفانه نزديک مسابقات از نظر روحي به هم ريختم و همين عامل در وضعيت مسابقه دادن من تاثير گذاشت.

بازيکن اصفهاني تنيس روي ميز مدعي شد: بعد از تغيير و تحولات در سمت رياست هيئت تنيس روي ميز اصفهان متاسفانه حرف و حديثهاي زيادي در سايتهاي خبري به وجود آمد که حقيقت نداشت من از اين موضوع بسيار متاسف هستم و اميدوارم همه دست به دست هم دهند تا تنيس روي ميز در اين شهر به جايگاه خوبي برسد./مح
برچسب ها: تنیس ، فرقدانی ، ذوب آهن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.