سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحماندوست در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مجلس ملزم به رسيدگي به طرح فراغت سالمندان مي‌شود

عضو کميسيون اجتماعي مجلس گفت: مجلس ملزم به رسيدگي به طرح فراغت سالمندان در جامعه است و وضعيت کنوني آنها در جامعه مناسب نيست لذا مشکلات اين قشر در بهارستان بايد در دستور کار قرار گيرد.

مجتبي رحماندوست نماينده مردم تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به روز تکريم سالمندان و لزوم رسيدگي بهارستان به اين قشر گفت: سالمندان در جامعه بايد تحت حمايت خاص قرار بگيرند و کميسيون اجتماعي بايد در برنامه‌هاي آتي خود از تصويب لوايح و طرح‌هاي مختلف به اين گروه توجه ويژه داشته باشد.
 
وي در ادامه با اشاره به اينکه کهنسالان در جامعه نياز به توجه ويژه دارند و نبايد بيش از حد توان كار كنند، بيان کرد: سالخوردگان بايد از ايام اوقات فراغت بيشتري برخوردار باشد و از ثمرات زندگي خود استفاده لازم را ببرند.

عضو کميسيون اجتماعي مجلس در پايان خاطر نشان كرد: وضعيت کنوني سالمندان در جامعه مناسب نبوده و مشکلات اين قشر در بهارستان بايد در دستور کار قرار گيرد و براي رفع مسائل آنها اقدام عملي صورت گيرد.
 
گفتني است سالمندان جامعه ما امروز پس بازنشستگي براي گذران معاش زندگي به چند شغله بودن روي آورده و از فراغت کمتري برخوردارند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.