سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

اکران آثار منتخب جشنواره بین‌المللی فیلم در اردبیل

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: همزمان آثار منتخب بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در اردبیل اکران مي شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل ؛ منصور  شرفی افزود: آثار منتخب بیست و نهمین جشنواره بین‌‌‌المللی فیلم کوتاه طی روزهای 10 تا 12 مهر ماه در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل به نمایش در می‌آید.

وی گفت: نمایش این فیلم‌ها در راستای معرفی و نمایش آخرین ساخته‌های کارگردانان استانی، ملی و بین‌المللی در زمینه فیلم کوتاه و انیمیشن انجام می‌شود.

شرفی نمایش فیلم‌های بخش ملی این جشنواره را در 9 سانس و سایر بخش‌ها از جمله جنبی، بین‌المللی، انیمیشن و مرور فیلم‌‌های برزیل را هر کدام در یک سانس برشمرد و افزود: نمایش این فیلم‌ها به مدت دو روز ادامه می یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به حضور فیلمسازان اردبیلی در این جشنواره افزود: پنج فیلم کوتاه از استان اردبیل برای بخش نهایی این جشنواره انتخاب شده است.

وی گفت: این فیلمها شامل "عطش" ساخته مرتضی عدلی، "شیروان دره" ساخته بهزاد مولود، "دور" ساخته بهمن طهماسبی‌پور، "تاکسی سفید" ساخته مشترک حسین درازی و سید امین موسوی و "من و یک بسته خرما و یک اتفاق ساده" ساخته علی قیاسی استب/.

برچسب ها: اردبیل ، جشنواره ، بین ، المللی ، فیلم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.