سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با روز سالمند:

از 1500 سالمند تجلیل شد

همزمان با 10 مهر و روز سالمند در مراسمی از سالمندان شهر تهران تجلیل و قدر دانی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران امروز در بوستان جوانمردان و با حضور مدیر کل سلامت شهرداری تهران جشن باشکوهی به مناسبت روز سالمند برگزار شد.
مدیر کل سلامت شهرداری تهران گفت: در 374 محله شهر تهران، کانون سالمندان ایجاد شده است که در مجموع 75 هزار نفر از سالمندان عزیز تهرانی در آن‌ها عضو هستند.
محمد محمدی گلمکانی با اشاره به اینکه قدر دانی از سالمندان وظیفه همه مسئولین است ادامه داد: با هدف بزرگداشت و تکریم سالمندان پایتخت تلاش کرده‌ایم تا جمعی از این عزیزان را در جشن امروز دور هم جمع کنیم و به سالمندترین آن‌ها تندیس شهروندی اعطا کنیم.
مدیر کل سلامت شهرداری تهران اضافه کرد: در هفته سالمند برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است و برنامه‌های ویژه‌ای نیز در سطح هر منطقه برگزار می شود و سرای محلات در هر منطقه مسئول برگزاری آنها هستند.
گلمکانی تصریح کرد: برگزاری تورهای گردشگری نیز از دیگر برنامه‌های هفته سالمند است.
مدیر کل سلامت شهرداری تهران در پایان خاطر نشان کرد: سالمندان گنج‌های گرانبهای جامعه هستند و تکریم و دلجویی از آنان زندگی و امید را به آنان می‌بخشد.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 گفت: با توجه به برگزاری جشن ویژه سالمندان در بوستان جوانمردان و میزبانی منطقه 5 تلاش کردیم تا تجلیل شایسته‌ای از سالمندان عزیز شهرمان به عمل آوریم.
مسعود خسروی خاطر نشان کرد: پیرترین سالمند حاضر درجشن امروز 105 سال دارد و تعداد زیادی از آنان نیز بیشتر از 90 سال عمر دارند./ل

برچسب ها: سالمند ، مراسم ، تجلیل ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.