سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

ایران توانمندی‌ نظامی خود را در راستای صلح منطقه به‌کار می‌گیرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ایران از لحاظ نظامی بسیار قوی است و این سلاح‌ها و توانمندی‌های پیشرفته نظامی در راستای صلح منطقه به‌کار می‌گیرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران در نیشابور حجت‌الاسلام دکتر حسین سبحانی‌نیا در جمع پرسنل نیروی‌ انتظامی نیشابور با بیان این مطلب افزود: امنیت دولت غیر مشروع اسرائیل یکی از سیاست‌های تغییرناپذیر دولت آمریکاست.

وی تصریح کرد: دشمن دست از پا خطا کند قلب تل‌آویو مورد هدف موشک‌های ایران قرار می‌گیرد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی، کشور 20 سال قبل نیست و موشک‌های با برد دو هزار کیلومتر ایران می‌تواند تهدیدی برای رژیم صهیونیستی باشد.

سبحانی‌نیا با اشاره به مواضع اخیر رئیس‌جمهور آمریکا بیان کرد: آمریکا عاقلانه‌تر از صهیونیسم فکر می‌کند و در آستانه انتخابات آرامش برای آن‌ها بسیار مهم است.

وی با بیان این‌که در شرایط بین‌المللی کنونی آمریکا، اسرائیل و هم‌پیمانانش با ایران اسلامی در تعارض هستند و هیچ‌گاه با ما دوست نمی‌شوند خاطرنشان کرد: مواضع جمهوری اسلامی ایران منشا دردسرهای بزرگی برای استکبار هم‌چون بیداری اسلامی، وال‌استریت و جنبش‌های اسلامی در خاورمیانه و شمال آفریقا شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر در هر جای دنیا خطایی علیه ایران به وجود آید، ایران آماده پاسخ‌گویی محکم است.

سبحانی‌نیا با بیان این‌که نیروهای مسلح پیشگامان دفاع از مرزهای جغرافیایی کشور هستند تصریح کرد: پشتیبانی مردم از نیروهای نظامی و انتظامی زمانی اتفاق می‌افتد که مردم شاهد تلاش مخلصانه برای امنیت کشور باشند که این اتفاق افتاده است.

وی بیان کرد: مجلس از برنامه‌های نظامی و انتظامی در موضوع تخصیص اعتبارات و لوایح حمایت می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رژیم صهیونیستی را از هر زمانی آسیب‌پذیرتر معرفی کرد و گفت: هم‌اکنون مشت‌های گره شده علیه اسرائیل در مصر و سراسر جهان دیده می‌شود. /س


برچسب ها: ایران ، توانمندی ، نظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.