سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفي و آموزش ابراز جديد ديجيتال در برنامه "برخط"

برنامه "برخط" كاري از گروه عصرگاهي شبكه آموزش سيما است كه ابزار جديد ديجيتال و كاربرد آن در زندگي را به مردم معرفي و آموزش مي‌دهد.

مجيد يوسفي، تهيه كننده اين برنامه در گفتگو با خبرنگار بخش راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: هدف از ساخت اين برنامه آشنايي بيشتر عموم مردم با موضوعات روز فناوري اطلاعات و ارتباطات به زبان ساده و روان است به طوريكه شاهد طرح اين مباحث به زبان عام و از جنس مردم هستيم.
وي اظهار داشت: برنامه "بر خط" برنامه اي "آي‌تي" محور براي مخاطبان عام است كه هر روز ابزار جديد  ديجيتال و شيوه استفاده از آن را آموزش مي‌دهد.
وي بيان كرد: اين برنامه يك باشگاه "آي تي" محور است و موضوعات آن چالش برانگيز بوده به طوريكه براي مردم مي تواند جذابيت هاي خاصي داشته باشد.
وي  در ادامه گفت: در اين برنامه به دليل فراوان و گسترده بودن موضوعات فناوري اطلاعات و ارتباطات در هر روز با حضور كارشناسان علوم كامپيوتر و IT به بررسي و طرح سه  موضوع از اين حوزه پرداخته مي‌شود.
وي خاطرنشان كرد: اين برنامه با اجراي آرش برهمند با همكاري مهدي كارمند هر شب ساعت 18:30 با موضوع خاص و كارشناسان حوزه آي تي از شبكه آموزش پخش مي‌شود./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.