سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

اقدام فاجعه بار اهانت به رسول گرامی اسلام (ص)، محکوم است

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان چهارمحال و بختياري در پيامي، ضمن محکوم نمودن توطئه اهانت بی شرمانه به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص)، از مردم ولايتمدار اين استان، براي حضور در تظاهرات بزرگ فدائيان حضرت پيامبراعظم (ص)، دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :
در اين پيام، آمده است: « با عنايت به تداوم اعتراضات و خشم مقدس مسلمانان جهان اسلام و تظاهرات ضد استكباري ـ صهيونيستي در اعتراض به اهانت بي شرمانه و هتك حرمت ساحت مقدس‌ حضرت ختمي مرتبت، پيامبر رحمت و عطوفت، حضرت محمد بن عبدالله (ص)، و ضرورت استمرار اين حركت الهي در ام القراي جهان اسلام و كشور حضرت بقيه الله الاعظم (عج)، از عموم مردم بصير استان چهارمحال و بختیاری، درخواست مي‌نمايد که با حضوري پرشور و انقلابي، بار ديگر، خشم و نفرت خود را عليه اين اقدام وقيحانه ابراز نمايند.
در پايان اين پيام، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان چهارمحال و بختياري، ضمن محكوميت مجدّد اين اقدام فاجعه بار و ضد انساني، از همه‌ مردم شريف، متدين، ولايتمدار و تمامي محبّين اهل بيت عصمت و طهارت (عليهم‌السلام) درخواست مي‌نمايد تا در لبيك به نداي ولي امر مسلمين كه مي‌فرمايند: « نبايد گذاشت، جبهه‌ استكبار، خود را از خشم امت اسلامي نجات دهد. » در تظاهرات بزرگ فدائيان حضرت پيامبر اعظم (ص) كه روز چهارشنبه 12 مهرماه، ساعت 9 صبح، از ميدان انقلاب به سمت حرم مطهر امامزادگان دو معصوم(س) شهركرد برگزار مي‌شود، شركت نموده و خشم و نفرت خود را از اين اقدام جنون‌آميز و نفرت انگيز فرياد زده و حماسه فدائيان پيامبر اعظم(ص) را به نمايش گذاشته و به گردانندگان اين اقدام شرم‌آور پاسخي بدهيم كه تا ابد، فراموش نكنند. »/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.