سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال از نمایشگاه آثار شنیداری

در پی اعلام برگزاری نمایشگاه آثار شنیداری بسیاری از شرکت ها با ثبت نام برای حضور در این نمایشگاه استقبال خوبی از این نمایشگاه داشتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از سایت خانه موسیقی، دومین نمایشگاه ساز و آثار شنیداری از 15 تا22 مهر ماه در محوطه باز خانه هنرمندان برگزار می شود و رزرو غرفه های این نمایشگاه که از هفته گذشته آغاز شده بود ادامه دارد.
 
ناشران موسیقی که تاکنون برای شرکت در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده و غرفه های خود را انتخاب نموده اند عبارتند از: ماهور، آوای باربد، ایران گام، هرمس، سازمان فرهنگی هنری شهرداری، انجمن موسیقی، آوا خورشید، چهارباغ، رهگذر هفت اقلیم، آهنگ پارسیان، عارف، ترنم نی

آن دسته از ناشران آثار موسیقی(اعم از کتاب و آلبوم) که مایل به شرکت در این نمایشگاه هستند می توانند برای رزرو غرفه هر چه سریعتر به ساختمان فاطمی، ستاد برگزاری جشن خانه مراجعه کنند تا اطلاعات لازم برای اختصاص غرفه در اختیارشان گذاشته شود.
ناشران بر اساس اولویت حضور و طبق نقشه زیر می توانند برای رزرو غرفه اقدام نمایند.
همچنین خانه موسیقی با غرفه "آوای خانه" به نمایش سازهای اعضای کانون سازندگان ساز اختصاص دارد. اعضایی که مایل به نمایش سازشان در این غرفه هستند نیز می توانند در اسرع وقت اقدام کنند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.