سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

ساخت پل چهارم آذر اندیمشک در مدت 24 ماه

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی از ساخت پروژه پل چهارم آذر در مدت 24 ماه خبر داد و گفت: باید تلاش کنیم این پروژه پیش از موعد مقرر تکمیل شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛صید عیسی دارایی پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پروژه پل چهارم آذر این شهرستان اظهار داشت: برای جلب نظر راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برای اجرای این پروژه، جلسات مکرری برگزار شد و تلاش زیادی انجام شده است تا امروز به کلنگ‌زنی رسید.

وی اعتبار اولیه این پروژه را 64 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: پل شهدای چهارم آذر با طراحی دقیق دکتر رادکیا انجام شده است و پایان احداث این پل تا 24 ماه آینده پیش‌بینی شده اما تلاش خواهیم کرد این پروژه  18 ماهه به بهره‌برداری برسد.

دارایی با تشکر از طراح این پروژه، مسئولان راه آهن جمهوری اسلامی و شهردار اندیمشک برای همکاری در اجرای این پروژه، گفت: ساخت پل شهدای چهارم آذر، کوی شهدای اندیمشک را از بن بست خارج نموده و بخش اعظمی از مشکلات ترافیکی شهرستان برطرف می‌کند.

نماینده مردم اندیمشک در خانه ملت با بیان اینکه کار باید برای رضای خداوند باشد، خاطر نشان کرد: تا زمانی که این بار امانت بر دوشم گذاشته شده است، شبانه روز تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم اندیمشک و توسعه و آبادانی شهرستان انجام خواهم داد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به پروژه‌های در حال اجرای شهرستان اشاره داشت و گفت: احداث تقاطع غیرهمسطح سه طبقه از دیگر پروژه‌هایی است که چند روز پیش در شهرستان کلنگ زنی شد و با افتتاح آن تحولی بزرگ در این منطقه رخ خواهد داد.

دارایی افزود: کار اجرای این پروژه بزرگ با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی آغاز شد و امیدواریم با ساخت این تقاطع غیرهمسطح، گره بسیاری از مشکلات ترافیکی اندیمشک باز شود./س
برچسب ها: پل ، آذر ، اندیمشک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.