سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد بسترهای اشتغال مولد با آموزش های نوین مهارتی

معاون آموزش سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: در راستای ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال موارد پایدار مطابق با فناوری های روز آموزش به روش های نوین ایجاد شده است.

حبیبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: نظام آموزش به روش استاد شاگردی نوین یکی از روش های آموزش فنی و حرفه ای است که طی آن شایستگی های مربوط به یک شغل از استاد کار به شاگرد طی یک دوره آموزش در محل اشتغال استادکار منتقل می شود.
 
وی افزود: همچنین در راستای ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال مولد و پایدار مطابق با فناوری های روز و استمرار و تثبیت مشاغل موجود و مورد نیاز جامعه به ویژه در مشاغل خانگی و سنتی با استفاده از ظرفیت های بخش های غیر دولتی در توسعه آموزش های مهارتی و به ویژه در اجرای سیاست های کلی اشتغال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و آیین نامه نظام آموزش مهارت و فناوری برای استفاده از ظرفیت های آموزشی محیط کار واقعی، آموزش به روش استاد شاگردی نوین ایجاد شده است.
 
معاون آموزش سازمان فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد: روش استاد شاگردی نوین یکی از شیوه های آموزشی است که بسیاری از کشورها از جمله آلمان، ترکیه و ایتالیا و بسیاری از کشورهای منطقه تجربیات خوبی در خصوص آن دارند و با کمک این شیوه به نتایج خوبی در بحث اشتغال جوانان جویای کار دست یافته اند./ز
برچسب ها: مولد ، مهارتی ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.