سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

بنیاد شهید و امور ایثارگران كرمانشاه اهانت به پیامبر (ص)را محكوم كرد

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان كرمانشاه روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای، اهانت به پیامبر اكرم (ص) را محكوم كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

در این بیانیه آمده است: 'بار دیگر دست پلید و جنایتكار صهیونیسم بین الملل از آستین استكبار جهانی و اردوگاه كفر و الحاد بیرون آمد و با ساخت فیلمی موهن، به ساحت پاك و مقدس آخرین رسول خدای متعال، حضرت محمد (ص) اهانت كرد و قلوب بیش از یك و نیم میلیارد مسلمان در سراسر جهان را جریحه دار كرد.

این بیانیه افزوده است: این اقدام زشت استكبار جهانی آتش خشم مقدس مسلمانان را چنان شعله ور ساخته است كه خواب را از چشم طراحان این نقشه شوم ربوده و آرامش را از آنان گرفته است.

در بخش دیگری از بیانیه بنیاد شهید آمده است:در این برهه حساس برماست كه با مشت های گره كرده خود و با شور انقلابی، همراه با امت بیدار جهان اسلام به دریای مواج این خشم مقدس پیوسته و با خروشی آهنین كاخ های ظلم و ستم و بی عدالتی را به لرزه در آوریم تا دشمنان قسم خورده اسلام و شریعت محمدی (ص) جرات اهانت به مقدسات آخرین و كاملترین دین خدا را از ذهن شیطانی خود خارج نمایند.

در پایان بیانیه افزوده است: براین اساس ما كاركنان اداره كل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان كرمانشاه هم پای خانواده های معظم شاهد ایثارگر به همراه امت همیشه در صحنه كرمانشاه با حضور در راهپیمایی اعتراض آمیز روز سه شنبه ( 11 مهر ماه ) خشم و نفرت خود را از اهانت به ساحت مقدس نبی مكرم اسلام (ص) توسط جنایتكاران صهیونیسم بین الملل و استكبار جهانی به نمایش می گذاریم./س
برچسب ها: کرمانشاه ، اهانت ، پیامبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.