سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

آغاز عملیات اجرائی منطقه نمونه گردشگری هفت برم شيراز

عملیات اجرائی منطقه نمونه گردشگری هفت برم شيراز به زودی آغاز مي‌شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس مديرعامل شرکت توسعه گردشگری فارس گفت: عمليات اجرايي منطقه نمونه گردشگري هفت‌برم شيراز در هفته گردشگري آغاز مي‌شود.
احمد‌رضا نقيب‌زاده افزود: این پروژه که با توجه به ظرفیت های گردشگری منطقه هفت برم مکانیابی شده است نقش موثری در توسعه زیرساختهای گردشگری استان خواهد داشت.
وي گفت: منطقه هفت برم از جاذبه‌های مهم گردشگری استان فارس است که با وجود آبگیرهای فراوان و اقلیم بسیار مطلوب و ظرفیت های بهینه طبیعی یکی از مناطق بکر و دیدنی جاذب گردشگر محسوب می شود.
نقيب‌زاده با يادآوري اينكه منطقه گردشگري هفت‌برم جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری است، خاطرنشان كرد: اين طرح در منتهی‌الیه شمال غرب بخش مرکزی شهرستان و فاصله 50 کیلومتری غرب شهر شیراز واقع شده كه بخش خصوصي زمین آن را تامين كرده و قرار است با پيش‌بيني 400 ميليارد ريال سرمايه‌گذاري، طي سه سال احداث شود.
وی همچنین اضافه كرد: توسعه مجموعه های تفریحی و گردشگری از جمله نیازهای اساسی استان فارس است که احداث این طرح نقش موثری در این زمینه خواهد داشت.
نقيب‌زاده عنوان كرد: پروژه هفت برم در زمینی به مساحت 48 هکتار ساخته خواهد شد که تاسیساتی همچون مراکز اقامتی، پذیرایی، مراکز تفریحی و فرهنگی شامل فضای ورزشی، دریاچه و ورزشهای آبی، بوستانها، مسیرهای ویژه اسب سواری و دوچرخه سواری ، تالار اجتماعات و مسجد در آن طراحی شده است.
مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری اضافه کرد: این پروژه علاوه بر سرویس دهی به شهروندان شیرازی قابلیت ارائه خدمات به گردشگران خارجی و داخلی بخصوص شهرستانهای سپیدان، نور آباد، کازرون و همچنین استانهای مجاور همچون خوزستان و بوشهر را خواهد داشت./س

برچسب ها: گردشگری ، هفت ، برم ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.