سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو حزب مؤتلفه خطاب به اصلاح‌طلبان:

ديدگاه و موضع خود را مشخص کنيد تا به عرصه سياسي و انتخابات بازگرديد

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي گفت: مقدمه بازگشت اصلاح‌طلبان به عرصه سياست و انتخابات، مبتني بر روشن شدن تمامي ديدگاه‌ها و مواضع آنهاست.

محمد جواد آرين منش در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ درباره اظهارات اخير خاتمي مبني بر اينکه هرکس در این کشور در چارچوب قانون عمل کند از تمام حقوق یک شهروند جمهوری اسلامی از جمله انتخاب شدن و انتخاب کردن برخوردار است، اظهار كرد: جريان اصلاحات بايستي نسبت خود را درباره مسائل فتنه 88 و سران فتنه و موضع‌گيري‌هاي مخالفان نظام كاملا شفاف و روشن كند.

عضو حزب مؤتلفه در ادامه گفت: مقدمه بازگشت اصلاح‌طلبان به عرصه سياست و انتخابات، مبتني بر روشن شدن تمامي ديدگاه‌ها و مواضع آنهاست.

وي افزود: مردم با شناخت پا به عرصه مي‌گذارند و به كساني رأي مي‌دهند كه به آنها اعتماد دارند از اين رو تاكنون اصلاح‌طلبان با فعاليت‌هاي خود اين اعتماد را از مردم گرفته‌اند و هم‌اكنون كه صحبت از قانونمندي و حقوق شهروندي مي‌كنند بايد كاري كنند تا اعتماد مردم را به خود جلب كنند.

آرين‌منش همچنين درباره برخي اظهارات پيشين خاتمي مبني بر عدم اشتياق عموم به شركت در انتخابات گفت: مردم ما به اصل نظام وفا دارند و وفاداري خود را با حضور در پاي صندوق‌هاي رأي نشان مي‌دهند.

عضو حزب مؤتلفه در پايان خاطر نشان کرد: كساني كه نسبت به بعضي از مسائل گلايه دارند نبايد اينگونه سخن بگويند چرا كه همان‌ها نيز هنگام حضورشان به مشاركت مردم نياز دارند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.