سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قشقاوي:

رژیم صهیونیستی مضحکه دنیا شده است

معاون پارلمانی وزیر خارجه گفت: حرکت نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل باعث مضحکه شدن این رژیم در دنیا شده است.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، حسن قشقاوی در آیین بهره برداری از دو طرح توسعه گردشگری در کنگان استان بوشهر اظهار داشت:  حرکت نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل باعث مضحکه شدن این رژیم در دنیا شده است.

معاون وزير امور خارجه افزود: کارهای سبک سرانه سردمداران رژیم غاصب صهیونیستی تازگی ندارد.

وی یادآورشد: سران این رژیم جعلی از عزت و اقتدار جمهوری اسلامی بشدت عصبانی شده‌اند.

معاون پارلمانی وزیر امور خارجه در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: بوشهر اکنون یک استان بین‌المللی است و شهرستان کنگان نیز به دلیل میزبانی صنایع عظیم گاز و پتروشیمی باید در کنار توسعه صنعت شاهد توسعه گردشگری باشد.

قشقاوی، وجود هتل‌های اقامتی را ویترین هر شهر دانست و اظهار داشت: با توجه به تنوع ملیتی نیروهای شاغل در پارس جنوبی باید در زمینه گردشگری نیز شرایط برای حضور سرمایه گذاران برای توسعه صنعت گردشگری فراهم شود.

در این آیین دو مرکز اقامتی در زمینی با زیربنای چهار هزار و 200 متر مربع در چهارطبقه شامل مجتمع تجاری و هتل با اعتبار 24 میلیارد ریال احداث شده است.

گفتني است، کنگان در220 کیلومتری جنوب بوشهر واقع شده است و طرح های توسعه میدان گازی پارس جنوبی دربخش عسلویه این شهرستان در دست اجرا و بهره برداری است.

انتهاي پيام/ش3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.