سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

شتاب گیری گسترش فعالیتهای گمرك زنجان

با برنامه ریزی های مناسب فعالیتهای رو به گسترش گمرك زنجان شتاب بیشتری می گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، رییس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به سیاستهای جدید اتاق ایران مبنی بر اصلاح قوانین و مقررات، گفت: برای تحقق اهداف عنوان امسال، مشكلات موجود باید از طریق تیم كارشناسی گمرك احصا شده و در اختیار اتاق بازرگانی به منظور انعكاس به اتاق ایران قرار گیرد.

جمیلی با اشاره به امضاء تفاهمنامه همكاری بین اتاق بازرگانی و گمرك زنجان افزود: امیدواریم پیگیری مفاد این تفاهم‌نامه ها در اولویت كاری مدیریت جدید گمرك زنجان نیز قرار گیرد.

وی با اشاره به مزیتهای اقتصادی استان در زمینه های مختلف تصریح كرد: استان زنجان به لحاظ صنعت سرب و روی، صنایع نساجی و تولیدات الكتریكی سهم مطلوبی را از بازار در اختیار دارد كه با تعامل بیشتر با گمرك شاهد رونق بیش از پیش گمرك و اقتصاد استان خواهیم بود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان آمادگی اتاق بازرگانی زنجان را برای برگزاری دوره های آموزشی باسرفصل مباحث گمركی اعلام و اظهار کرد: اتاق زنجان به منظور آشنایی بیشتر فعالان اقتصادی دوره های مختلفی را بصورت رایگان در محل اتاق برگزار می كند.

سرپرست گمرك زنجان نیز آمادگی خود را برای ارائه هر گونه خدمات در جهت افزایش توان صادرات استان اعلام كرد و گفت: باید تولیدكنندگان استان تفكر صادرات محور داشته باشند و از طریق ارتقاء كیفیت كالا و كاهش قیمت تمام شده توان رقابتی خود را در بازارهای هدف افزایش دهند.

گنجی تصریح كرد: درحال حاضر از 222 میلیون دلار تولیدات صادراتی استان تنها 111 میلیون دلار از گمرك زنجان صادر می شود كه اگر این رقم افزایش یابد، موفقیت چشمگیری برای گمرك محسوب خواهد شد.

دبیر اجرائی اتاق بازرگانی نیز با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان كه در فاصله 400 كیلومتری استان 50 درصد بازارهای تولید و مصرف مستقر است، افزود: گمرك می تواند فعالیت چشمگیری از نظر استقرار ظرفیت های منطقه ای در گسترش فعالیت های گمركی داشته باشد./س

برچسب ها: گسترش ، گمرک ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.