سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كوشا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

قانون مقابله با اهانت به اديان الهي در مجامع بين‌المللي تدوين شود

يك حقوقدان گفت: جامعه حقوقي و مجامع بين المللي بايد با ادامه انتشار بيانيه‌هاي مختلف و محكوميت اين اقدام غير اخلاقي، مجامع بين‌المللي را مجبور به تدوين قانوني براي مقابله با اهانت به اديان الهي کنند.

ابوطالب كوشا در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در مورد اتشار فيلم موهن و اهانت به ساحت پيامبر اعظم(ص) اظهار داشت: اهانت به اشخاص در تمام دنيا جرم محسوب مي‌شود و حتي در برخي كشورها مجازات‌هاي سنگيني براي آن در نظر گرفته شده است.

اين حقوقدان با بيان اين كه در مقررات بين‌المللي بي‌احترامي به اديان الهي و پيامبران جرم محسوب مي‌شود، افزود: طبق همين قوانين اهانت به حضرت مسيح(ع) مجازات اعدام در پي دارد و اين در حالي است كه به راحتي پيامبر اسلام(ص) مورد بي‌حرمتي واقع شده اند.

وي ادامه داد: دنياي غرب به نام آزادي و دموكراسي قوانين تدوين شده خود را نقض مي‌كند.

كوشا با اشاره به صدور حكم بازداشت سازندگان فيلم موهن و حتي صاحب گوگل از سوي دادگاه برزيل تصريح كرد: دادگاه‌هاي كشورهاي مختلف مي‌توانند ضمن محكوم كردن اين اهانت بزرگ اقداماتي نظير دادگاه برزيل را انجام دهند تا از اين طريق حقوق تضعيف شده مسلمانان باز پس گرفته شود.

اين حقوقدان خاطرنشان كرد: جامعه حقوقي و مجامع بين المللي بايد با ادامه انتشار بيانيه‌هاي مختلف و محكوميت اين اقدام غير اخلاقي، مجامع  بين‌المللي را مجبور به تدوين قانوني براي مقابله با اهانت به اديان الهي کنند.

"انتهاي پيام"/پ3

برچسب ها: کوشا ، اهانت ، فیلم ، پیامبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.