سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور سابق معاون امور فرهنگي ارشاد:

ظرفيت صدور كاغذ را داريم/بايد اتكا به واردات كاغذ را به صفر برسانيم

ما ظرفيت صدور كاغذ را با وجود طرح مبحث مشكل گراني كاغذ در سطح كشور، داريم.

حميد قبادي مشاور سابق معاون امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد در گفتگو با خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينكه ما ظرفيت صدور كاغذ را داريم، افزود: ما بايد به سمتي برويم كه اتكايمان به واردات كاغذ به صفر برسد.
وي گفت: كاغذ به وفور در كشور وجود دارد و در خوشبينانه ترين حالت مواد اوليه توليد كاغذ به اندازه كافي در كشور وجود دارد.
مشاور سابق معاون فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در ادامه در پاسخ به اين پرسش كه آيا تشكيل كارگروه حل مشكل گراني كاغذ در وزارت ارشاد دردي از دردهاي صنعت نشر كشور، درمان مي‌كند، اظهار داشت: تحقق انتظار حل مشكل گراني كاغذ نيازمند عرض اندام تمام قد وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان نهادي تاثيرگذار در امر واردات، توليد و توزيع كاغذ است.
قبادي تصريح كرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي همراه با ساير نهادها توان حل مشكل گراني كاغذ را دارد و در اصل نهادهايي چون وزارت صنعت، معدن و تجارت، مجري حل اين مشكل هستند.
وي در قسمتي ديگر از سخنان خود در باب طرح ادعاهاي مختلف درباره وضعيت كارخانه كاغذسازي كارون گفت: ادعاي نصب كامل تجهيزات اين كارخانه در اصل هم درست و هم نادرست است به آن معنا كه برخي از تجهيزات و امكانات كارخانه كاغذسازي كارون نصب شده، اما اين امر به معناي تكميل اين كارخانه نيست./ي2
برچسب ها: کاغذ ، واردات ، قبادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.