سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

ضرورت معرفی مطلوب جاذبه های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری

معاون سیاسی و امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری، با انتقاد از نحوه اطلاع رسانی در زمینه معرفی جاذبه های گردشگری، معرفی هرچه بهتر استان را خواستار شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

یزدان جلالی، در نشست ستاد تسهیلات سفر استان چهارمحال و بختیاری گفت: جاذبه های اكوتوریستی استان با توجه به قابلیت ها و ظرفیت های موجود به نحو مطلوبی به گردشگران شناسانده نشده است.

وی، با بیان اینكه در حال حاضر حتی برخی از مردم بومی استان چهارمحال و بختیاری، جاذبه های گردشگری استان را به خوبی نمی شناسد، اظهار داشت: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید در بحث معرفی ظرفیت های گردشگری استان در سطح محلی، منطقه ای، ملی و بین المللی بهتر از گذشته عمل كند.

جلالی، برنامه ریزی برای توسعه جذب گردشگری در فصل تابستان به استان را مقدم بر گردشگری نوروزی عنوان كرد و افزود: با توجه به بالا بودن آمار گردشگران تابستانی استان نسبت به مسافران نوروزی، هزینه های تبلیغاتی صنعت گردشگری بیشتر باید به سمت تبلیغات برای گردشگران این فصل پیش برود.

مدیركل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: ستاد برنامه ریزی تهیه و تدوین كتاب معرفی ظرفیت های گردشگری، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان برای گردشگران نوروزی تشكیل شده است.

كیومرث مرادی افزود: ‌در این كتاب، جاذبه ها و ظرفیت های مختلف گردشگری استان چهارمحال و بختیاری، با نگاهی خلاقانه تدوین خواهد شد.

وی اظهار داشت:‌ در این كتاب، با تیراژی گسترده تر از كتابچه های سال های قبل، جاذبه های تاریخی، مذهبی، طبیعی و اقتصادی، تجاری و فرهنگی استان، همراه با عكس های متنوع معرفی می شود./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.