سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"هتل ترانسیلوانیا" در صدر جدول پرفروش ترین ها+ تصاوير

"هتل ترانسیلوانیا" انیمشن جدید کمپانی سونی در اولین همفته اکران خود در صدر جدول قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از آي ام دي بي، انیمشن " هتل ترانسیلوانیا" در اولین هفته اکران خود توانست با فروش 43 میلیون دلاری در صدر جدول پرفروشترین های این هفته قرار گیرد.
گارگردانی: گندی تارتاکوسکی
نویسندگان: پیتر بینهام و رابرت اسمیجل
صدا پیشگان: آدام سندلر، کوین جیمز، دیوید اسپاد.....
 
خلاصه داستان: دراکولای مهربان یک هتل پرریخت و پاش باز کرده تا هیولاهایی مانند مومیایی، مرد گرگ نما و… که قرن ها در سایه زندگی کرده اند، در آنجا آرامش داشته باشند و نگران مزاحمت انسان ها نباشند. مشکلات زمانی آغاز می شود که یک مسافر جوان بی آنکه دعوت باشد، از راه می رسد.

"لوپر" در اولین هفته اکران خود توانست با فروش 21.2 میلیون دلاری در رتبه ی دوم جدول پرفروش ترین های این هفته قرار گیرد.
گارگردان و نویسنده: رایان جانسون.
بازیگران: بروس ویلس، جوزف گوردون و املی بلانت....

خلاصه داستان: در سال 2072 علم به حدی پیشرفت کرده است که می توان انسان را به گذشته یا آینده فرستاد و در واقع شرایط سفر در زمان برای بشریت محیا شده است. این دستاورد بزرگ علمی البته برای تبهکاران و اعضای مافیا هم بد نبوده چراکه آن ها استفاده های خاص خود را از این تکنولوژی می کنند. در سال 2044 ما با جوئی سیمونز (جوزف گوردن – لویت) آشنا می شویم. جوزف یکی از اعضای باند مافیایی می باشد که در شهر کانزاس به عنوان "لوپر" مشغول به کار است. کار لوپرها از بین بردن افرادی می باشد که کمپانی مافیایی از آینده برای آن ها می فرستد و این افراد وظیفه دارند تا این قربانیان را به قتل برسانند.

"مشکل با کرو" در دومین هفته اکران خود توانست با فروش 7.53 میلیون دلاری مجموع فروش خود را به 23.7 میلیون دلار رساند و در رتبه سوم جدول پرفروشترین های این هفته قرار گرفت.
گارگردان: رابرت لورنز
نویسنده: رندی برون
بازیگران: کلینت ایستوود، امی آدامز و جان گودمن...

 
خلاصه داستان: در فیلم سینمایی «مشکل با کرو»، کلینت ایستوود نقش یک بازیکن پیشکسوت و بازنشسته بیسبال را بازی می کند که تصمیم می گیرد به همراه دخترش به مسافرت برود.

"خانه ای در انتهای خیابان" در دومین هفته اکران خود توانست با فروش 7.15 میلیون دلاری مجموع فروش خود را به 22.2 میلیون دلار رساند و در رتبه چهارم جدول پرفروشترین های این هفته قرار گرفت.
گارگردان: مارک توندریا
نویسنده: دیوید لوک کا و نویسنده داستان: جاناتان موستو
بازیگران: جنیفر لارنس، ایزابل شو و ماکس ثیروث...
 
خلاصه داستان: داستان اين فيلم از آنجا شروع مي‌شود كه لارنس و خانواده‌اش به خانه‌اي جديد نقل مكان مي‌كنند و متوجه مي‌شوند كه خانه‌ي مذكور محل قتلي وحشتناك بوده است،خيلي زود اتفاقاتي ماوراي طبيعه رخ مي‌دهد.

"پرتاب عالی" در اولین هفته اکران خود توانست با فروش 5.21 میلیون دلاری در رتبه ی پنجم جدول پرفروشترین های این هفته قرار گیرد.
گارگردان: جیسون مور
نویسنده: کی کانن
بازیگران: آنا کندریک، بریتنی اسنو و آنا کمپ.....

خلاصه داستان: بکا که یک دانشجوی تازه وارد در دانشگاه باردن است برای ورود به گروه بلا که یک گروه موسیقی دخترانه است فریب می خورد.گروه بلا برای آنکه انرژی بیشتری برای نمایش شان داشته باشند، از پسر های گروه رقیب استفاده می کنند و.../ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.