سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

اجرای طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها نیاز مدیریت صحیح دارد

دبیر دوم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اجرای طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها نیاز به تدبیر و مدیریتی صحیح و به موقع دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، قاسم جعفری،با اشاره به اجرای طرح تفکیک جنسیتی در برخی از دانشگاه‌های کشور تصریح کرد:محیط دانشگاه باید زمینه‌ساز دانش و پژوهش باشد لذا هرچه بیشتر از حاشیه‌ها کاسته شود در موفقیت دانشجویان تاثیر شگرفی خواهد داشت.

نماینده مردم بجنورد،مانه و سملقان،گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی افزود:برخی از دانشگاه‌های کشور از قدمت تاریخی برخوردار بوده و سالیان سال است با چنینی روالی برنامه‌هایشان را به جلو برده‌اند؛ در چنین شرایطی اجرا کردن به یکباره طرح تفکیک جنسیتی کمی غیر مفید و دارای بار منفی است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس نهم با بیان اینکه برخی دانشجویان طالب اجرای تفکیک جنسیتی هستند افزود: باید زمینه به گونه‌ای مهیا شود که بتوان خواسته این تعداد دانشجویان را برآورده کرد.

جعفری با تاکید بر اینکه باید اجرای طرح تفکیک جنسیتی را از دانشگاه‌های تازه تاسیس آغاز کنیم اظهار داشت:اگر قرار به اجرای طرح تفکیک جنسیتی باشد،باید ابتدا دانشگاه‌های تازه تاسیس وارد عمل شوند.

وی اجرای سریع طرح تفکیک جنسیتی را غیر معمول دانست و مطرح کرد: بایدزمانی که عرصه برای زیر ساخت‌ها مهیا باشد دست به چنین اقدامی زد و نمی‌توان دراجرای آن خود سرانه عمل کرد.

دبیر دوم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: بررسی و رسیدگی به طرح تفکیک جنسیتی از موضوعات مفیدی است که می‌تواند جزء مطالب مورد بحث در کمیسیون باشدو بدون شک نسبت به این مهم بی‌تفاوت نخواهد بود./ب

برچسب ها: طرح ، تفکیک ، جنسیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.