سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

تاسیس رشته مکاترونیک در دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر از تأسیس رشته مکا‌ترونیک در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: تأسیس رشته‌های جدید در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛سروش زرین‌آبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در شوشتر اظهار داشت: تأسیس رشته‌های جدید در جذب دانشجو در دانشگاه‌های آزاد اسلامی نقش بسیار مهمی دارد و به این دلیل رشته‌های جدید به سازمان مرکزی دانشگاه پیشنهاد شده است.

وی با اشاره به بررسی‌های انجام شده در این واحد دانشگاهی افزود: رشته مکاترونیک که ادغام شده دو رشته مکانیک و الکترونیک است به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی پیشنهاد شده است و در حال رایزنی‌های لازم برای تائید این رشته هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد شوشتر خاطر‌نشان کرد: در شرایط کنونی تصویب رشته تربیت بدنی در دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر توسط سازمان مرکزی دانشگاه آزاد قطعی شده است و منتظر تائید وزیر علوم و ابلاغ از سوی سازمان مرکزی هستیم.

وی تاکید کرد: تاسیس رشته‌های میان‌رشته‌ای و ادغامی دو رشته در دستور کار قرار گرفته است و در این‌ باره در حال بررسی رشته‌هایی هستیم که قابلیت چنین تغییراتی را دارند.

زرین‌آبادی با تاکید بر ضرورت ارتقای خدمات رفاهی به دانشجویان افزود: در نخستین اقدام، خوابگاه‌های دانشجویان دختر از سطح شهر شوشتر جمع‌آوری و به داخل دانشگاه منتقل شده است.

وی با اشاره به مزایای انتقال خوابگاه‌های دانشجویی دختران به درون دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر تأکید کرد: انتقال خوابگاه‌های دانشجویی به درون دانشگاه باعث می‌شود تا سطح خدمات‌دهی به دانشجویان افزایش یابد و دانشجویان دختر در محیطی کنترل شده می‌توانند آزادانه به تحصیل بپردازند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.