سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با این قاب آي‌پد خود را به لپ‌تاپ تبدیل کنید ‏+عکس

CruxSKUNK قاب جدیدی است که برای iPad طراحی شده و نصب آن باعث می‌شود که iPad شبیه لپ‌تاپ به نظر رسیده و همان حس را به شما انتقال دهد.

ه گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، "CruxSKUNK" قاب جدیدی است که برای iPad طراحی شده و نصب آن باعث می‌شود که  iPad شبیه لپ‌تاپ به نظر رسیده و همان حس را به شما انتقال دهد. پیشتر، مدل‌های زیادی از قاب‌ها به این منظور ساخته شده‌اند ولی می‌توان گفت که همه آنها فقط صفحه‌کلیدی هستند که به آي‌پد متصل شده و بسیار معمولی جلوه می‌کنند. اما این قاب جدید باعث می‌شود که iPad واقعاً با یک لپ‌تاپ اشتباه گرفته شود.



به گزارش سایت "gizmag"، یکی از مشکلات بزرگ صفحه‌کلیدهایی که برایiPad  ساخته شده‌اند این است که بسیار سست و ناپایدار هستند و این حالت باعث می‌شود که هنگام استفاده نمی‌توانید آن را روی پا قرار دهید؛ این شرایط شما را مجبور می‌کند مجدداً به حالت قبل برگشته و به همان صورت تبلت از آن استفاده کنید.

CruxSKUNK  به گونه‌ای طراحی شده که این مشکل را برطرف می‌کند. این قاب از مواد محکم و پایدار تهیه شده و به شما اطمینان می‌دهد که می‌توانید آن را مانند لپ‌تاپ روی پای خود قرار داده و نگران افتادن آن نباشید. معمولاً صفحه‌کلیدهایی که برای iPad ساخته شده‌اند، حتی هنگام نوشتن مطالب کوتاه نیز آزار دهنده می‌شوند زیرا دارای کلیدهای خیلی کوچکی هستند؛ در حالی که CruxSKUNK، کلیدهای بسیار مناسب در اندازه واقعی دارد.



سازندگان با به کارگیری لولاهای 360 درجه، قابلیت انعطاف‌پذیری واضحی به این وسیله داده‌اند. این خصوصیت به شما اجازه می‌دهد در هر وضعیتی که می‌خواهید از iPad خود استفاده کنید؛ مثلاً می‌توانید صفحه‌کلید را کاملاً به سمت پشت چرخانده و در حالتی از آن استفاده کنید که صفحه‌کلید مشاهده نمی‌شود و به نظر نمی‌رسد که صفحه‌کلیدی به iPad وصل باشد.

همچنین برای راحتی در تماشای فیلم، می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که مانند استند به حالت دوپایه روی سطح قرار بگیرد. سازندگان در طراحی CruxSKUNK تلاش کرده‌اند که چیزی از زیبایی محصول اپل کاسته نشود و احتمالاً در این مسیر موفق شده‌اند؛ آنها حتی پشت قاب را باز گذاشته‌اند تا لوگوی Apple مشخص باشد.



طراحان ادعا می‌کنند که اکثر افرادی که  CruxSKUNKرا دیده‌اند، آن را با MacBook Pro اشتباه گرفته‌اند؛ البته در این بحث کمی تعارف هم وجود دارد زیرا هدف آنها در ساخت این محصول همین بوده است.

مزیت کلیدی دیگر در این طراحی، ضخامت کلی است؛ سازنده قصد این را نداشته که قاب، برآمده جلوه کند و حمل آن ناخوشایند باشد. از این رو CruxSKUNK فقط 19 میلی‌متر ضخامت دارد و این نشان می‌دهد که طراحی موفقیت‌آمیز بوده است.

این وسیله از طریق بلوتوث به iPad متصل می شود و دارای یک باتری 350 میلی آمپر است که فقط یک بار در ماه نیاز به شارژ خواهد داشت و در نهایت بعد از خالی شدن باتری،توسط کابل USB شارژ می شود. این وسیله همچنین دارای یک جلد چرمی برای محافظت از دستگاه هنگام حمل است. کمترین قیمت برای خرید یک CruxSKUNK برابر 155 دلار است و احتمالا این وسیله با محصولات مشابهی مانند MacBook Air-Like Brydge iPad  رقابت خواهد کرد.
برچسب ها: باشگاه ، شبانه ، قاب ، آی پد ، لب تاپ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.