سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محسن کرباسچی:

سازمان لیگ فاقد برنامه ریزی درست است / کمیته انضباطی یک طرفه حکم داده است

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازی ما با داماش قرار بود که در ورزشگاه قزوین برگزار شود اماسازمان لیگ به ما اعلام کردند که این بازی در ورزشگاه چمن مصنوعی عضدی رشت انجام می شود.

 محسن کرباسچی، سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: ما برای حضور در ورزشگاه قزوین برنامه ریزی کرده بودیم و حتی هتلی رزرو کرده بودیم اما به یکباره برنامه ما را به هم ریختند.

وی در ادامه اظهار داشت: ما تمام تمرکزمان را بازی در چمن طبیعی قزوین در نظر گرفته بودیم اما بدون آمادگی لازم باید در چمن مصنوعی بازی کنیم که این اقدام عادلانه و درست نیست.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: ما به خاطر عدم برنامه ریزی درست سازمان لیگ یک روز قبل از بازی نتوانستیم هتلی در شهر رشت پیدا کنیم و مجبور شدیم که برای محل اسکانمان به قزوین برویم.

وی بیان داشت: در فدراسیون فوتبال کسی نیست که بخواهد شکایات تیم ها را رسیدگی کند، آن ها با اقدامات خودسرانه با سرنوشت تیم ها بازی می کنند و هزینه های باشگاه ها را بالا می برند.

 کرباسچی درباره محرومیتش از دو بازی بیان داشت: کمیته انضباطی بدون اینکه نامه ای به باشگاه ارسال کند از طریق فرستادن نماینده به کنفرانس خبری به ما اطلاع می دهند که دو جلسه محروم هستید.

وی عنوان کرد: کمیته انضباطی یک طرفه حکم داده و به قاضی رفته است از من و کربکندی توضیح ماجرای اتفاق افتاده را نخواسته و حق اعتراض را برای ما قائل نشده است.

سرپرست ذوب آهن گفت: من بعد از اعلام حکم متعجب شدم که بنا بر گزارش داور مسابقه داده است، محرومیت از یک بازی طبیعی است، اما دو هفته اجازه حضور در نیمکت را نداشته باشی جای سؤال است.

کرباسچی در ادامه بیان داشت: ما اعضای کادر فنی هیچ بی احترامی به داور مسابقه نکردیم و فقط به وی گفتیم که قضاوت نادرستی داشته است اما کمیته انضباطی یک طرفه حکم به محرومیت ما داده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قاسم واحدی داور مسابقه مطمئن باشد با گزارش کذبی که به کمیته انضباطی داده عمرش در داوری کوتاه است و با این ذهنیت در عرصه داوری موفق نیست./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.