سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انگليس به دنبال جلب نظر پلاتيني براي ميزباني يورو 2020

رئيس اتحاديه فوتبال انگليس اعلام كرد اين كشور تمايل زيادي به ميزباني يورو 2020 دارد و هر آنچه در توان دارد به كار مي بندد تا اين ميزباني را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران : و به نقل از خبرگزاري اسپانيا ديويد برن اشتين اعلام كرد با وجود آنكه ميشل پلاتيني رئيس يوفا مصمم به برگزاري مسابقات يورو 2020 به شكل غير مجتمع در سراسر اروپا است اما انگليس حاضر است از مراحل نيمه نهايي و فينال اين رقابت ها ميزباني كند.

قرار است در ماه دسامبر كميته ي اجرائي يوفا در مورد برگزاري يورو 2020 در12 يا 13 كشور اروپايي نيز برگزاري دوره هاي پاياني مسابقات در يك كشور تصميم گيري كند.

برن استين افزود: ورزشگاه مدرن مبلي مطمئنا مكان مناسبي براي اين مسابقات است: يوفا مايل است مسابقات نيمه نهايي و فينال دريك ورزشگاه يا حداكثر يك شهر برگزار شود و ما امكانات لازم براي جلب نظر يوفا را دراختيار داريم.

اين درحالي است كه تركيه نيز خواهان برگزاري اين رقابت ها دراستانبول است اما اگر ميزباني اپك 2020 به تركيه واگذار شود دراينصورت آنها از ميزباني مراحل پاياني يورو انصراف خواهد داد.پيشنهاد ديگر ميزباني از كشورهاي جمهوري ايرلند و مناطق ولز و اسكاتلند ارائه شده است./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.