سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

مردم تبریز فردا توهین به مقدسات را محکوم خواهند کرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجانشرقی، از راهپیمایی مردم تبریز در محکومیت اقدام موهن استکبار جهانی در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) خبر داد.

حجت الاسلام تقی زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز گفت: در ادامه اعتراضات گسترده مردمی مسلمانان جهان و ایران به ساخت فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام، مردم تبریز فردا (10 مهر) ساعت 10 صبح از میدان ساعت به سمت خیابان باغشمال و ارتش راهپیمایی خواهند کرد.

وی با اشار به اقدامات موهن استکبار جهانی در خدشه دار کردن چهره ی واقعی دین اسلام گفت: با کمال تأسف رژیم منحوس آمریکا در پی اهانت و اقدام وقیحانه خود با تولید فیلمی سراسر توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام( ص) بار دیگر چهره واقعی شیطان صفت خود را به تمام مردم جهان نمایان کرد.

وی ادامه داد: این عمل زشت و ننگین نشان داد که دشمنان از ترس بیدارى جهان اسلام و گسترش این آیین الهى در جهان سخت به وحشت افتاده‌اند و به هر کار احمقانه‌اى دست مى‌زنند و بدون هیچ دلیلى به مقدّس‌ترین اعتقادات مسلمین اهانت می کنند که قطعا نتیجه معکوس خواهد داشت.

تقی زاده این اقدام ناشایست را اهانت به کلیه اصول و عقاید الهی و انسانی دانسته و از آحاد مردم مسلمان وآگاه بخصوص هیاتهای مذهبی خواست تا فردا خشم و انزجار خود را نسبت به این توطئه صهیونیستى ـ آمریکایى(ساخت ونمایش فیلم توهین آمیز علیه پیامبر عظیم الشان اسلامی) اعلام کنند تا دشمنان اسلام براى همیشه این‌گونه اعمال زشت و نفرت‌انگیز را فراموش کنند./س

 

برچسب ها: تبریز ، توهین ، مقدسات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.