سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار منطقه 20 خبر داد:

تردد شهروندان منطقه 20 از بزرگراه امام علی(ع) تا یک ماه آینده

شهردار منطقه 20 گفت: 6.5 کیلومتر از بزرگراه امام علی(ع) که در 2 فاز در شهر ری احداث می‌شود و تا یک ماه آینده در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

عظیم بابایی در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ بزرگراه 36 کیلومتری امام علی (ع) با گذر از مناطق 7، 8، 13، 14، 15 به منطقه 20 می‌رسد که از حجم عملیات بالایی برخوردار است.
وی ادامه داد: 6.5 کیلومتر از این بزرگراه در منطقه 20 در 2 فاز آزادگان- شهید آوینی و شهید آوینی تا تندگویان که موسوم به طرح حرم تا حرم در حال احداث است.
وی با اشاره به اتمام تملک معارضین این بخش تصریح کرد: با توجه به اینکه پروژه احداث بزرگراه امام علی(ع)  یک پروژه فرا منطقه‌ای است تنها بخش تملک املاک معارض به عهده شهرداری منطقه 20 بوده است که بیش از 32 معارض آن که نزدیک به 16 هکتار بوده تملک شده است.
بابایی افزود: در حال حاضر 3 کیلومتر از این بزرگراه از دولت آباد تا شهید کریمی آسفالت شده است و فاز دوم نیز تا 15 مهر آسفالت می‌شود و در مجموع این بخش از بزرگراه تا یک ماه آینده آماده بهره برداری شهروندان خواهد بود.
شهردار منطقه 20 ادامه داد: این پروژه در منطقه از 3 بخش عمده یک پل روگذر مترو، بخش معبر و بخش انتهایی رمپ و لوپ صالح آباد برخوردار است و هم اکنون پل روگذر با 43 متر طول از 65 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.
بابایی از پیشرفت 75 درصدی در بخش معبر خبر داد و اظهار داشت: پیش بینی می‌شود رمپ و لوپ صالح آباد که به سمت شمال می‌رود بدون پل تا 2 ماه آینده آماده می‌شود.
شهردار منطقه 20 در پایان خاطر نشان کرد: در مسیر حفاری بزرگراه امام علی(ع)  با میراث فرهنگی مشکلی نداشتیم و طبق تفاهم نامه‌ای که با این اداره داشتیم ضلع شرقی این بزرگراه با حضور کاوشگران تحت بررسی قرار گرفت تا صدمه‌ای به میراث کهن ری وارد نشود./ل
برچسب ها: بزرگراه ، احداث ، شهروندان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.