سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر فنی تیم والیبال جواهری گنبد:

ادعای ریالی برخی از بومی ها بالا بود/ فقط تيمداری نمی کنیم

محمدرضا جواهری، مدیر فنی تیم والیبال جواهری گنبد گفت: ترکیب امسال تیم ها را تلفیقی از نیروهای بومی و غیر بومی تشکیل می دهد.

 محمد رضا جواهری، مدیر فمی تیم والیبال جواهری گنبد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود:  پیش ازاین در نظر داشتیم ترکیب تیم را صد در صد بومی تشکیل دهیم اما وقتی از برخی از نیروهای بومی  دعوت به همکاری کردیم ادعای آنها از نظر ریالی بسیار بالاتر از مبلغ مورد نظر ما بود.

 وی تصریح کرد: فرهاد قائمی یکی از بازیکنان مورد نظرمان بومی  وی طی مصاحبه ای مختلف اعلام کرد اگر تیم گنبد  50 درصد پیشنهادی تیم کاله آمل را به من پرداخت کند برای تیم شهرم بازی می کنم اما حتی وقتی ما به وی 55 درصد مبلغ کاله را پیشنهاد کردیم نپذیرفت.

مديرفني تيم واليبال جواهري گنبد اظهار داشت:  بودجه امسال تیم والیبال جواهری گنبد حدود 30 درصد  نسبت به سال گذشته افزایش یافته است با توجه به آنکه هنوز مسابقات شروع نشده نمی توانیم در خصوص  نتایج کسب شده  پیش بینی خاصی را داشته باشیم.

جواهری خاطر نشان کرد: هدف حمایت مسئولان باشگاه به عنوان حامیان  بخش خصوصی از والیبال گنبد، علاقمندی به رشد جوانان منطقه در این رشته است این مجموعه باشگاهی است که درتمامی رده های سنی اعم از نونهالان، نوجوانان، جوانان، امیدها و بزرگ سالان را مورد حمایت قرار می دهد مسئولان فقط به دنبال  نیستند بلکه بازیکن سازی وئ معرفی آنها به دنیای والیبال حرفه ای هدف اصلی انهاست./مح


 

برچسب ها: ادعای ، ریالی ، برخی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.