سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حميد شاه آبادي:

چادر ملي در كنار مانتوهاي مجلسي عرضه مي‌شود

چادر ملي در كنار مانتوهاي مجلسي و اجتماع (مانتو هاي فرم )نيز در اسفند91 و بهار 92 در فروشگاه ها عرضه مي‌شود.

حميد شاه آبادي معاون هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در خصوص فعاليت كارگروه مد و لباس در گفتگو به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: يكسال و نيم اخير شاهد فعاليت كارگروهها به صورت مستمر و كيفي بوده ايم.
وي با اشاره به برپايي نمايشگاهي براي ارائه مدها و لباسهاي مورد تائيد، اظهار داشت: در ابتدا نمايشگاههاي دائمي را  ايجاد مي‌كنيم تا توليد كنندگان و توزيع كنندگان به آنجا رفته و در كنار آن مردم نيز وارد فرايند فعاليت مسئولان شوند.
شاه آبادي با اشاره به توجه مسئولان به پوشاك بهاري؛ تصريح كرد: در حال حاضر حركت و كانون توجه به مانتوهاي بهاره 92 بوده است.
وي افزود: چادر ملي در كنار مانتو مجلسي و اجتماع(مانتو‌ فرم مانند مانتو فرم مهمانداران) نيز از اهداف اصلي جشنواره مد و لباس است.
معاون هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: در سي و دومين نشست كارگروه مد و لباس، همه دستگاههاي دولتي در جهت واردات پارچه و حمايت از مانتوهاي دوخته شده هماهنگ شدند.
شاه آبادي اظهار داشت: آئين نامه كارگروه استانها به  تصويب رسيد و مدها و لباس ها از 9 تا 20 آبان 91 در تالار وحدت به نمايش عموم گذاشته مي‌شود.
وي خاطرنشان كرد: مردم در اسفند 91 و بهار 92 مي‌توانند لباسهاي مورد نظر خود را از فروشگاههايي كه در آينده اعلام مي‌شوند را تهيه كنند./ص
برچسب ها: مانتو ، چادر ، مقنعه ، مد ، لباس ، وزیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.