سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/ نماینده سمنان و مهدیشهر؛

معلولین با خودباوری باید استعدادهای نهفته خود را شكوفا كنند

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: معلولین باید به خودباوری لازم برسند و نعمت های نهفته و استعدادهای خود را شناسایی و به شكوفایی برسانند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ 'علیرضا خسروی' در آئین روز جهانی ناشنوایان و افتتاح جامعه ناشنوایان سمنان، افزود: نعمتهای مختلفی توسط خداوند در معلولان نهفته است كه باید با خودباوری به آنها توجه و موجب شكوفایی این استعدادها شوند.

وی اشتغال معلولین و ناشنوایان را مهم دانست و خاطرنشان كرد: مسوولین نیز شرایط را برای اشتغال معلولین از طریق تسهیلات خوداشتغالی و آموزش های فنی و حرفه ای لازم فراهم كنند.

وی با تاكید بر اینكه معلولین نباید دست از تلاش و كوشش بردارند و با وجود به جامعه زمینه ساز افتخارات شوند افزود: بی شك زمانی كه خداوند بنا بر حكمتی یكی از نعمت های خود را از انسان می گیرد نعمت های بزرگ دیگری جایگزین آن می كند و وظیفه اینگونه افراد این است كه نعمت های خداوند را شناسایی كنند.

وی با اشاره به موفقیت های ورزشی ناشنوایان در كشور، خواستار حضور این معلولین در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه شد و گفت: در كشورهای دیگر حتی شاهد هستیم كه ناشنوایان به مجلس نیز راه پیدا می كنند.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس افزود: اگر افراد معلول از جامعه كناره بگیرند هم خود آسیب می بینند و هم جامعه از افراد نخبه و متخصص بی بهره می شود.

سی ام سپتامبر برابر با نهم مهرماه روز جهانی ناشنوایان نامگذاری شده است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.