سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نعیم سعداوی: طي 4 هفته اخير عملکرد مناسبي داشته ايم

مربی تیم فولاد خوزستان گفت: فولاد حدود 4 هفته است که در بازی پرسپولیس به بعد عملکرد خوبی داشته است و به سطح خوبی از هماهنگی رسيده ايم که امیدواریم تداوم داشته باشد .

نعیم سعداوی مربی تیم فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در بازی های گذشته از موقعیت های خود خوب استفاده نکرده و گاهی بی دقت عمل می کردیم و به همین خاطر امتیازات زیادی از دست دادیم.

وی تصریح کرد: در دیدار با تیم پیکان نیز در نیمه اول تیم پیکان کاملا  تيم برتر میدان بود و موقعیت های متعددی داشت.در نیمه نخست اين ديدار گلر عملکرد بسیار خوبی داشت و مثل یک فوق ستاره عمل کرد، ولی در نیمه دوم بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند و توپ و میدان را دراختیار گرفتیم و توانستیم 4 گل به تیم پیکان بزنیم و نتیجه منحصر به فردی را از آن خود کنیم.

سعداوي ادامه داد: فولاد حدود 4 هفته است که در بازی پرسپولیس به بعد عملکرد خوبی داشته است و به سطح خوبی از هماهنگی رسيده ايم که امیدواریم تداوم داشته باشد .

** در لیگ اختلاف تیم ها بسیار جزئی است

سعداوی در خصوص مسائل مختلف در تیم بیان داشت: عوامل مختلفی از جمله داوری نیز در کم شدن امتیازات ما تاثیر داشت.

وی ادامه داد: اشتباهات داوری در دیدار با تیم ذوب آهن باعث شد تا در آن دیدار بازنده شویم.

وی تصریح کرد: اگر 3 امتیاز بازی با ذوب آهن را در اختیار داشتیم 15 امتیازه می شدیم و جایگاهمان بسیار بالاتر بود.

وی تأکید داشت: در لیگ برتر تیم ها بسیار به هم فشرده هستند و حتی یک امتیاز و اختلاف گل هم می تواند در جایگاه تیم ها بسیار اثر گذار باشد.

وی بیان داشت: از آن جایی که سهمیه سقوط لیگ ممکن است افزایش یابد، باید تلاش خود را بسیار بیشتر کنیم.

**بازیکنان به همدلی مناسب رسیده اند

سعدوی در خصوص تیم فولاد بیان داشت: ما محکوم به آینده نگری هستیم و خوشبختانه بازیکنان ما به همدلی مناسب رسیده اند و تا حدودی می شود گفت که به انتظاراتی که از آنها داریم رسیده اند و امیدوارم در ادامه نیز همین طور عمل کنیم.

**برخی از بازیکنان بزرگ مصدومند

وی در خصوص وضعیت مصدومیت و محرومیت در دیدار بعدی فولاد بیان داشت: در بازی بعدی عبداله کرمی در بازی حضور ندارد و امید خالدی هم مصدوم است ولی بقیه بازیکنان بسیار با انگیزه هستند و با توانایی بسیار زیاد خود جایگاه خوبی را برای تیم رقم بزنند./آق

برچسب ها: سعداوی ، فولاد ، خوزستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.