سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتايج نهايي جشنواره جوان خوارزمی اعلام شد

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران: طرح های راه يافته به مرحله نهايي داوری جشنواره جوان خوارزمی اعلام شد.

به گزارش  گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از روابط عمومي اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران،آقاي محمود حسيني اظهارداشت: از بين 89 طرح معرفی شده از شهر تهران به مرحله کشوری اين دوره از جشنواره جوان خوارزمی، 18 طرح به مرحله نهايي جشنواره راه يافتند.
شايان ذكر است در پاسخ به فراخوان چهاردهمين دوره جشنواره جوان خوارزمی، 3300 عنوان طرح پژوهشی از سوی دانش آموزان و دانشجويان تحت پوشش آموزش و پرورش ارائه گرديد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران افزود: اين طرح ها در مرحله اول، توسط پژوهشسراهای مناطق مورد بررسی و ارزيابی قرار گرفت. در اين مرحله تعداد 1099 طرح به مرحله استانی راه يافتند. از اين تعداد طرح،  طی داوری ها و بررسی های دقيق و پس از مصاحبه با طراحان، تعداد 89 طرح شايسته حضور در مرحله کشوری شناخته شدند. 
در اين مرحله طرح های منتخب شهر تهران، در رقابت تنگاتنگ با ساير استانها در چند مرحله مورد داوری قرار گرفتند.
خاطرنشان مي گردد در مرحله نهايی داوری در وزارت آموزش و پرورش 95 طرح دانش آموزی از سراسر کشور کانديد دريافت رتبه های اول تا سوم شدند که 18 طرح حاصل تلاش دانش آموزان تهرانی بود.
لازم به ذکر است در اين بخش داوران وزارت علوم به بررسی طرح ها می پردازند و نتايج نهايي شامل رتبه های اول تا سوم کشوری در آذرماه معرفی خواهند شد. 
ضمن تشکر از زحمات تمامی شرکت کنندگان، اساتيد راهنما و عوامل اجرايی جشنواره در مدارس، مناطق و دبيرخانه استانی، موفقيت و بهروزی تمامي عزيزان  را از درگاه ربوبی مسئلت می نمايم./ف
برچسب ها: جشنواره ، جوان ، خوارزمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ثنا همراه
۰۷:۱۵ ۰۳ مهر ۱۳۹۶
با سلام و خسته نباشید،خواستم از لیست برگزیدگان با خبر بشم