سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت روز جهانی سالمند؛

ویژه برنامه "آن روزگاران یاد باد" در دومین بوستان قدیمی پایتخت برگزار می شود

همزمان با گرامیداشت روز جهانی سالمند ، ویژه برنامه " آن روزگاران یاد باد " با همکاری و مشارکت فرهنگسرای امید در بوستان قدیمی پایتخت برگزار می شود.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 13 ، غلامحسین ادب  ، مدیر اداره سلامت منطقه 13  گفت : ویژه برنامه " آن روزگاران یاد باد "به همراه جشنواره آش های محلی  برگزار می شود که در این جشنواره اعضای کانون های جهان دیدگان با استفاده از ظروف سنتی و لباس های محلی شهر یا استان خود  نسبت به پخت آش های محلی اقدام می کنند تا فرهنگ و هنر آشپزی ایرانی را انتقال دهند.
وی  با اشاره به  برگزاری جشن ویژه روز سالمند در بوستان قدیمی خیام افزود :   بخش دیگری از ویژه برنامه "آن روزگاران یاد باد "جشن روز سالمند  است که با  تقدیر از مرتضی احمدی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ، اجرای گروه کر سالمندان ، اجرای موسیقی سنتی ، و سیاه بازی  برگزار می شود.
مدیر اداره سلامت منطقه 13 خاطر نشان کرد : جشنواره آش محلی  از ساعت 14 تا 16 و جشن ویزه سالمندان 16 تا 18 در ان بوستان برگزار می شود . شهروندان برا ییشرکت در این ویژه برنامه از ساعت 14 به پارک خیام واقع در میدان امام حسن (ع) مراجعه و یا با تلفن 33303590 تماس حاصل نماند./ف
برچسب ها: بوستان ، سالمند ، پایتخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.