سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سال جاری؛

سه هزار پرونده مواد مخدر در دادگاه‌های انقلاب استان قزوین رسیدگی شد

رئیس دادگاه‌های انقلاب استان قزوین گفت: در نیمه نخست امسال سه هزار و 202 پرونده مواد مخدر در این دادگاه‌ها رسیدگی و مختومه شده است

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام علی زمانی در مورد روند رسيدگي به پرونده هاي مواد مخدر در استان قزوين، اظهار داشت: میزان ورودی پرونده‌ها در این مدت سه هزار و 128 پرونده بود که 74 پرونده مربوط به گذشته نیز در این مدت مورد رسیدگی قرار گرفت.

 وی اظهار داشت: موجودی این پرونده ها در ابتدای سالجاری 291 مورد و در پایان این مدت، موجودی کل پرونده‌های مواد مخدر استان 217 فقره بوده است.

حجت الاسلام زمانی ادامه داد: در این مدت در دادگاه‌های انقلاب شهرستان قزوین برای 25 فقره پرونده مواد مخدر قاچاقچیان حکم اعدام و برای 9 پرونده نیز حکم حبس ابد صادر شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین در مدت یادشده این دادگاه‌ها برای یکصد و 99 پرونده مواد مخدر نیز به میزان جرایم مرتکب شده حبس های گوناگون صادر کرده است.

براساس اين گزارش به نقل از قوه قضاييه؛ رئیس دادگاههای انقلاب استان قزوین، متوسط زمان رسیدگی به پرونده در این دادگاه را دو ماه اعلام کرد.

زمانی در خصوص برخورد دستگاه قضایی با قاچاقچیان مواد مخدر نیز افزود: دادگاه‌های انقلاب استان مطابق قانون با عوامل اصلی، سرشبکه های قاچاق و ترانزیت مواد مخدر وروان گردان با قاطعیت برخورد می‌کند.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی و دادگاه‌‌های انقلاب مبارزه  خود را تا ریشه کنی این بلای خانمان سوز با همکاری سایر مراجع و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ادامه می‌دهد.

"انتهاي پيام"/پ3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.