سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

پرداخت 39 میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی خراسان شمالی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی اعلام کرد: بیش از 39 میلیارد ریال تسهیلات در 6 ماهه نخست سال جاری در اختیار طرح‌های مشاغل خانگی استان قرار گرفت.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علی حسین‌پور تعداد این طرح‌ها را 961 طرح اعلام کرد و گفت: در این مدت همچنین 600 مجوز مشاغل خانگی توسط دستگاه‌های صادر کننده مجوز در سطح شهرستان‌های استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح مشاغل خانگی بیش از 12 هزار و 200 مجوز در استان صادر شده است، گفت: در این مدت همچنین بیش از 140 میلیارد ریال تسهیلات به بیش از سه هزار و 700 طرح مشاغل خانگی استان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در ادامه از افتتاح نخستین شرکت تعاونی گلاب‌گیری و تولید عرقیات سنتی توسط بانوان در شهرستان فاروج خبر داد.

وی اظهار کرد:‌ نخستین شرکت تعاونی گلاب‌گیری و تولید عرقیات سنتی از گیاهان دارویی در شهرستان فاروج افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.

حسین‌پور تعداد اعضای این شرکت تعاونی را 20 نفر اعلام کرد و افزود: اعضاء در این تعاونی بیش از 200 میلیون ریال سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

وی با بیان اینکه همه اعضای این تعاونی را بانوان خودسرپرست روستای مایوان تشکیل داده‌اند، خاطرنشان کرد: این نمایندگی آمادگی دارد تا با پذیرش تمام طرح‌های اشتغال‌زا در شهرستان و فعالیت در قالب تعاونی، حمایت‌های لازم را از این طرح‌ها به عمل آورد./ج1

برچسب ها: بجنورد ، تسهیلات ، عرقیات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.