سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مکي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

تلاش غرب برای وقت‌کشی در روند مذاکرات هسته‌ای با ایران

یک کارشناس مسائل هسته‌ای گفت: مواضعي که برخي از دولتمردان غربی دارند نمایانگر این مطلب است که آنها به دنبال وقت کشی بوده و نمی‌خواهند پرونده هسته‌ای ایران به نتیجه برسد.

مرتضي مکي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به مذاکرات ایران با گروه 1+5 گفت: مواضعي که برخي از دولتمردان غربی دارند نمایانگر این مطلب است که آنها به دنبال وقت کشی بوده و نمی خواهند پرونده هسته‌ای ایران به نتیجه برسد.

وی تصریح کرد: کشورهاي عضو 1+5 به خصوص آمريکا، آلمان و فرانسه به دنبال نتيجه تحريم‌ها عليه ايران هستند چرا که مي‌خواهند با تعويق انداختن در روند مذاکرات با ایران به فشارهاي اقتصادي و تحريم‌هاي يک جانبه عليه ايران شدت بخشند.

اين کارشناس مسائل هسته‌ای در ادامه تصريح کرد: اگر مذاکرات در يک فضاي سياسي خوب و مثبت برگزار شود تمام مسائل حل شده و ديگر هيچ چالشي بين ايران و گروه 1+5 نخواهد بود و چنانچه به گونه ‌اي ديگر برگزار شود به ضرر طرف غربی تمام خواهد شد.

مکي در پايان خاطر نشان کرد: غرب نمی تواند با تحريم‌هاي يک جانبه عليه ايران در برنامه صلح آمیز هسته‌ای کشورمان خللی ایجاد کند چراکه ايران همواره  به حرکت خود ادامه داده و  هیچ ابرقدرتی نتوانسته کشورمان را از دست یابی به موفقیت‌ها بازدارد.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ایرانی
۲۱:۳۶ ۰۹ مهر ۱۳۹۱
دست خبرنگارتون از تهیه این خبر درد نکن