سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو كميسيون امنيت ملي:

ايران مذاکرات با 1+5 را به نفع غربي‌ها متوقف نمي‌کند/ كارشكني غرب اختلالي در برنامه‌هاي هسته‌اي ما وارد نمي‌سازد

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در مجلس گفت: جمهوري اسلامي بنا ندارد به هر دليلي ادامه نشست با گروه 1+5 را به نفع كشورهاي غربي متوقف كند و از دور بعدي مذاکرات کناره‌گيري کند.

عوض حيدرپور نماينده مردم شهرضا در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، در واكنش به ايجاد اختلال كشورهاي غربي در سانترفيوژهاي هسته‌اي كشورمان و احتمال تاثيرگزاري اين امر بر روند مذاكرات گفت: جمهوري اسلامي ايران بنا ندارد به هر دليلي ادامه اين نشست را به نفع كشورهاي غربي متوقف كند و از دور بعدي اين مذاكرات كناره‌گيري نخواهد كرد.
 
وي در ادامه تصريح كرد: ايران همواره خواهان اين است كه با روال منطقي پاي ميز مذاكرات جهاني به خصوص نشست با 1+5 حاضر شود و تا امروز نيز اين روند را به شكل موفقيت‌آميزي طي كرده است.
 
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس از ناتواني نيروهاي غربي در كارشكني فعاليت هسته‌اي كشورمان گفت و بيان كرد: كارشكني آنها هيچ گونه اختلالي در برنامه‌هاي هسته‌اي كشورمان وارد نمي‌كند چرا كه فعاليت‌هاي جمهوري اسلامي داخلي است و نفوذ بيگانه در محدوده سرزمين ما جايگاهي ندارد.
 
وي در پايان از سلامت اسراي ليبي و سوريه خبر داد و خاطر نشان كرد: كميسيون امنيت ملي مذاكرات جدي با طرف‌هاي خود در ليبي و سوريه انجام داده و پيگير آزادي اين اسرا در دو كشور است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: امنیت ، پیشرفت ، اختلال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.