سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراهیمی: دوست دارم همیشه به نیکی از علی کریمی یاد شود

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر چند پرسپولیس موفق شد آلومینیوم هرمزگان را ببرد اما هنوز از بحران خارج نشده است.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پرسپولیس با وجود پیروزی مقابل آلومینیوم هرمزگان هنوز از بحران خارج نشده است بازی با آلومینیوم 3 بحث متفاوت داشت، بحث اول اینکه بازی بدون تماشاگر بود که مشخص نشد این مسئله به نفع پرسپولیس بود یا به ضرر این تیم ، بحث بعدی روح و روان پرسپولیس بود آیا پرسپولیس به این برد کمرنگ احتیاج داشت؟ اگر توپ مهدی مهدوی کیا گل نمی شد چکار می کردند؟ بحث سوم هم فنی است که پرسپولیس هیچ تغییری نسبت به بازی های قبلی نکرده بود.

وی افزود: ژوزه مدتی است که علی کریمی را از تیم کنار گذاشته اما دوست ندارم امثال علی کریمی اینجوری از فوتبال بروند بلکه دوست دارم مثل فرهاد مجیدی کنار بروند در گذشته علی دایی را نصیحت کردم که از من ناراحت شد اما دوست دارم همیشه از امثال دایی و کریمی به نیکی یاد شود اگر قرار باشد کریمی به این شکل کنار برود خراب می شود فرهاد مجیدی در تیم ملی زیاد بازی نکرده اما همیشه به عنوان یک گلزن از او یاد خواهند کرد.

ابراهیمی گفت: یحیی گل محمدی را به کادر فنی پرسپولیس اضافه کرده اند اما آیا یحیی می تواند در کار ژوزه دخالت کند؟ می گویند یحیی دستیار ژوزه است اما آیا با هم هماهنگ هستند یا حضور یحیی فقط ژست لب خط ایستادن است؟ اگر اینگونه باشد، یحیی هیچ تأثیری در پرسپولیس نخواهد داشت./ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.