سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پي حمايت نشدن فيلم "بغض" توسط مركز گسترش مستند و سينماي تجربي؛

غلامرضا موسوي:درك نشدن محتواي "بغض" بي حمايتي مديران را در پي داشت

مديران مركز گسترش مستند و سينماي تجربي به دليل نداشتن درك و شناخت كافي از محتواي فيلم نامه "بغض" آن را مورد حمايت خود قرار ندادند.

غلامرضا موسوي تهيه كننده "بغض" در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص تهيه كنندگي اولين فيلم بلند رضا درميشيان گفت: زماني كه در حال تهيه فيلم "من مادر هستم" به كارگرداني فريدون جيراني بوديم فيلم "بغض" را نيز به كارگرداني رضا درميشيان در دستور كار داشتيم و توليد دو فيلم را به صورت همزمان انجام داديم.
وي ادامه داد: فيلم هاي اولي بسياري را تهيه كنندگي كردم و در مقابل اين نوع فيلم ها ريسك مي‌كنم و به كارگرداني رضا درميشيان به عنوان فيلم ساز مسلط اعتقاد كامل داشتم.
موسوي در خصوص حمايت هاي فيلم سينمايي "بغض" عنوان كرد: متاسفانه يا خوشبختانه مديران مركز گسترش مستند و سينمايي تجربي به دليل شناخت ناكافي از محتواي فيلم نامه "بغض" حمايت هاي لازم را انجام ندادند.
وي در ادامه افزود: اين مديران معتقد بودند كه نمي‌توانيم فيلم "بغض" را به دليل هزينه هاي بالا در خارج تهيه كنيم و ما مجبور به توليد آن با هزينه هاي خصوصي شديم.
همچنين موسوي در خصوص اصلاحيه هاي فيلم "بغض" اظهار داشت: مشكلاتي را در خصوص مجوز پروانه نمايش فيلم داشتيم اما با گفتگوهاي لازم اين مشكل را حل كرديم و فيلم با اصلاحيه هاي كوتاهي در سينماها اكران شد.
وي در پايان خاطرنشان كرد: فيلم "بغض" بدون حمايت مديران سينمايي ساخته شده و با نگاهي واقع بينانه به مهاجرت نسل سومي ها، واقعيت هاي نسل متولد دهه 60 را روايت مي كند./ي2
برچسب ها: فیلم ، بغض ، درمیشیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.