سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

خدمت به مردم یك افتخار بزرگ برای نیروی انتظامی است

فرمانده انتظامی كهگیلویه با اشاره به اینكه نیروی انتظامی تنها به دنبال ایجاد صلح و برقراری امنیت در جامعه است گفت: خدمت به مردم یك افتخار بزرگ برای نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، سرهنگ'جهان دیماز' در جمع نیروهای انتظامی و نظامی با اشاره به شعار امسال نیروی انتظامی كه سرمایه اجتماعی اساس واقتدار ما است اظهار داشت:ایجاد امنیت و احساس امنیت در جامعه مدیون تلاش نیروی انتظامی مقتدر است.
وی موفقیت های بزرگ نیروی انتظامی در برقراری امنیت در جامعه را ناشی از همكاری همه جانبه مردم ذكر كرد وتصریح كرد: این افتخار بزرگی است كه مردم ولی نعمت نیروی انتظامی در برقراری امنیت هستند.
دیماز با اشاره به تعامل خوب مردم و پلیس ابراز داشت: اطلاع رسانی خدمات نیروی انتظامی به مردم باعث ایجاد امنیت در جامعه خواهد شد.
وی مشاركت حداكثری و رضایت مندی مردم را یكی از اهداف اصلی نیروهای ناجا ذكر كرد وبیان داشت: مشاركت گسترده اقشار مختلف مردم و نهادهای دولتی زمینه برقراری امنیت و ارایه خدمات نیروی انتظامی به مردم را فراهم خواهد كرد.
دیماز اعتماد سازی مردم با نیروی انتظامی را بسیار مهم دانست وگفت: آنچه مردم از نیروی انتظامی می خواهند این است كه قوی، مقتدرو هوشمند درهمه كارها عمل كنند./س
برچسب ها: خدمت ، نیروی ، انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.