سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از انتخاب به عنوان بهترین مربی سال 2012 دنیا:

چمن گلی: به تمامی مربیان کشتی کشور تبریک می گویم/بنا را دوست دارم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان گفت: انتخاب من به عنوان بهترین مربی دنیا یک افتخار ملی است که به تمامی مربیان کشتی کشور تعلق دارد.

عبداله چمن گلی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق افزود:به طور حتم انتخابم به عنوان بهترین مربی دنیا نتیجه تلاش تمامی مربیان سازنده وزحمتکش در سراسر کشور است که این موفقیت را به آنها وجامعه کشتی تبریک می گویم.

وی درباره نحوه انتخابش به عنوان بهترین مربی سال 2012 گفت: فرد گمنامی در دنیای کشتی نیستم بارها ودر زمانی که کشتی می گرفتم در عرصه های مهم بین المللی به میدان رفتم و افتخارات مهمی را برای کشورم کسب کردم.در زمانی هم که مربی شدم تیم جوانان ایران را قهرمان جهان کردم در سال 2004 مربی تیم بزرگسالان در المپیک آتن بودم. در این چند ماهی که مسئولیت تیم جوانان را بر عهده گرفتم در مسابقات بین المللی رومانی و بلغارستان تیم اول شدو در اوج ناداوری با اقتدار قهرمان آسیا شدیم و تیم هشتم سال گذشته در مسابقات  جهانی امسال  به مقام چهارم رسید .

چمن گلی با اشاره به این که فیلا مربیان  را به دقت زیر ذره بین دارد ادامه داد:فدراسیون جهانی کشتی هیچگاه خودش را به خاطر چمن گلی خراب نمی کند حالا چرا برخی ها از انتخابم به عنوان مربی برتردنیا ناراحت هستند    نمی دانم فقط می گویم  از تمامی منتقدان تشکر می کنم چراکه انتقاد بدون غرض راه را برای موفقیت هموار می کند.
 
سرمربی تیم ملی فرنگی جوانان با بیان این که عده ای به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند تاکید کرد:محمد بنا را با همه وجود دوست  دارم وی از هر نظر در دنیای کشتی جزء بهترین هاست و من هیچگاه به خودم اجازه نمی دهم جا پای بزرگان کشتی بگذارم.

وی درباره صحبتهایی که در چند روز گذشته در رسانه ها مطرح شده اظهار داشت: باورکنید به دلیل اسباب کش تلفن همراهم خاموش شده بود  من همیشه ارتباط خوبی با رسانه ها داشتم وبازهم تاکید می کنم  رابطه بسیار خوبی محمد بنا دارم.  

چمن گلی در پایان خاطرنشان کرد :از تمامی اهالی کشتی ،کادر فنی جوانان ،فدارسیون کشتی و بویژه محمد بنا و رسول خادم که هموراه من را حمایت کردند تشکر می کنم و امیدوارم کشتی ایران بتواند همچون سال های اخیر در میدان های بزرگ افتخار آفرینی کند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.