سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رژیم صهیونیستی، تنها رژیم بدون مرز در جهان

يک تحليل‌گر سياسي مي‌گويد، رژيم اسرائيل تنها رژيم در جهان است که مرزي مشخص ندارد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تي‌وي، کيلب ماپين، از اعضاي مرکز بين‌المللي عمل از نيويورک در گفت‌وگو با پرس تي‌وي بيان کرد: «از همان ابتدا، اسرائيل روند تجاوز در سرزمين‌هاي فلسطيني را به طور بي‌پايان پيش گرفته است. آن‌ها حتي خطوط مشخصي در اطراف خود ندارند و خواستار تعيين خط قرمز براي ايران هستند. اين امر مشمئز کننده است.»

وي با اشاره به سخنراني محمود احمدي‌نژاد رييس جمهور ايران در مجمع عمومي سازمان ملل گفت: «کاري که احمدي نژاد در سازمان ملل کرد، بسيار قابل ستايش است و در مقابل نتانياهو بلند شد و گفت که آن‌ها نياز به یک خط قرمز دارند.»

بنيامين نتانياهو، نخست وزير رژيم اسرائيل روز پنجشنبه (۶ مهر) در سخنراني خود در مجمع عمومي سازمان ملل گفت باید براي برنامه انرژي هسته‌اي ايران يک خط قرمز تعيين شود؛ وی همچنین تهران را متهم به دستيابي به توانايي نظامي هسته‌اي تا بهار يا تابستان آينده کرد.

نتانياهو با استفاده از يک تصوير بمب نقاشي شده، خط قرمزي را در زير «گام نهايي» کشيد تا آستانه پيش از دست‌يابي ايران به اين توانايي را نشان دهد.

پس از آن معاون نمايندگي جمهوري اسلامي ايران در سازمان ملل در واکنش به سخنان اخير نخست وزير رژيم اسرائيل اعلام کرد اين رژيم به دنبال انحراف افکار عمومي از برنامه اتمي خود است.

اسحاق آل حبيب در همين خصوص گفت: اين دومين بار بود که نتانياهو در تاريخ سازمان ملل تلاش کرد با تصاوير گرافيکي تخيلي و بي اساس، يک عضو سازمان ملل را تهديد کند.

اسحاق آل حبيب، در نشست مجمع عمومي سازمان ملل افزود: نخست وزير رژيم اسرائيل با طرح اتهامات بي اساس ضد جمهوري اسلامي ايران در مجمع عمومي تلاش کرد توجه جامعه جهاني را از زرادخانه اتمي و برنامه مخفي هسته‌اي اين رژيم منحرف کند.

وي در ادامه تصريح کرد، جامعه بين المللي بايد در کنفرانس آينده ان پي تي درباره خاورميانه عاري از سلاح هسته‌اي، به رژيم اسرائيل فشار آورده و اين رژيم را مجبور کند تا به درخواست‌هاي بين‌المللي عمل کند.
برچسب ها: اسرائیل ، رژیم ، مرز ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.