سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پارادوکس واژه "وحشیگری" نزد منافقان،سلطنت طلبان با سبزها

در بحبوحه اتفاقات جنبش سبز هنگامی که جمعیت سبز معترض به سفارت ایران در فرانسه هجوم برد و انواع رفتارهای خشن، تخریب و فحاشی را انجام داد آیا شاهد چنین موجی از تقبیح نبودیم؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، بنا بر اخبار، ویدئو‌ها و عکس منتشر شده، رامین مهمان پرست سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، در خیابان‌های نیویورک مورد تعرض جمعیت معترضان ایرانی حاضر در محل قرار گرفته است و تنها با دخالت پلیس توانسته از مهلکه بگریزد./ سایت ضدانقلاب خودنویس
در تاریخ مبارزه سیاسی و به اصطلاح آزادی خواهانه اپوزسیون این اولین بار است که عناصر ضدانقلاب خوی وحشی گری خود را نشان می دهند، آنها که دم از آزادی بیان برای تمام اقشار می زنند و اعتقاد به برپایی حقوق افراد جامعه بشری دارند، آری اینچنین هستند.
در مکتب یقه گیری اپوزسیون و فحاشی و امثالهم که حتی خودشان نیز یکدیگر را مورد لطف و نوازش قرار می دهند دیگر جایی برای غیرخودی ها نیست، آنها با این رفتار نشان دادند که قائل به آزادی و احترام به حقوق بشر نیستند و سخنرانی ها و سیمنارهای آنان در محافل شارژ شده از سوی غرب تنها بیان چرندیات است و لفاظی ...
نفس عمل به گونه‌ای ست که هرگونه توجیهی را ناکارآمد می‌کند و از همین روست که گروه‌های مختلف اپوزسیون می‌کوشند وقوع آن را به گردن دیگری بیاندازند. از هواداران مجاهدین گرفته تا سلطنت طلب‌ها و حتی سبز‌ها متهم به شرکت در این خشونت شده‌اند.
در محافل ضدانقلاب نه تنها از این حرکت استقبال به عمل نیامده است بلکه گروه های اپوزسیون می کوشنند تا دیگری [رقیب سیاسی] را مورد اتهام قرار دهند و آن گروه را مسئول خشونت معرفی کنند.
اگرچه عامل اصلی تعرض و اهانت به مقام ایرانی در نیویورک منافقان کوردل و سلطنت طلب ها معرفی شده اند و در آن سو دست اندرکاران جنبش سبز علیه این دو گروه سیاسی دست به فعالیت تخریبی زده اند اما یکی از همین سایت های ضدانقلاب (خودنویس) به نکته ی خوبی اشاره می کند. این سایت در ادامه تحلیل و بررسی خشونت صورت گرفته علیه یک مقام ایرانی در نیویورک و چرایی حملات سبزها علیه منافقان و سلطنت طلبان می نویسد:
در بحبوحه اتفاقات جنبش سبز هنگامی که جمعیت سبز معترض به سفارت ایران در فرانسه هجوم برد و انواع رفتارهای خشن، تخریب و فحاشی را انجام داد آیا شاهد چنین موجی از تقبیح نبودیم؟ چه تفاوتی داشت رفتار آن روز سبز‌ها و رفتار امروز مجاهدین و سلطنت طلب‌ها؟ چطور می‌شود که رفتار معترضان در حمله به سفارت ایران می‌شود «احساسات پاک جوانان آزادی‌خواه نامیده شود» و رفتار امروز می‌شود «وحشی‌گری و رفتار تاسف بار جمعی وحشی که آبروی اپوزیسیون را می‌برند»؟ این تضاد از کجا ناشی می‌شود؟
 
منبع: ما هستیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.