سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

ایجاد زیرساخت های آب و برق زلزله زدگان آذربایجان شرقی

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از امضای تفاهم نامه ای ما بین وزارت نیرو و بنیاد مسکن جهت ایجاد زیرساخت های لازم و تأمین آب و برق دائمی برای اماکن مسکونی در دست احداث در مناطق زلزله زده خبر داد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،تابش گفت: در راستای این تفاهم نامه به منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمات آب و برق به روستائیان آسیب دیده از زلزله در کنار پی کنی و عملیات اجرایی ساخت اماکن مسکونی و استقرار کانکس های 12 متری امکان استفاده انفرادی ساکنین از آب و برق مجزی برای این عزیزان فراهم گردد.

وی، گفت: براساس هماهنگی های لازم نهادهای امدادی بخصوص هلال احمر در راستای ایمن سازی اسکان زلزله زدگان با نصب کانکس ها در کنار ساختمانهای در دست احداث، مایحتاج ضروری و خدمات لازم در کانکس ها ارائه شود تا از بروز برخی خطرات و مشکلات جلوگیری شود.

تابش گفت: متأسفانه برخی افراد که اطلاع کاملی از خدمات انجام شده در مناطق زلزله زده و حجم عملیات ندارند با برخی نظرات غیر کارشناسی، خدمات صادقانه و شبانه روزی دستگاههای اجرایی فعال در مناطق زلزله زده را زیر سوال می برند.

وی گفت: همزمان با ساخت اماکنی که با بسیج تمامی امکانات و حمل مصالح مورد نیاز به منطقه ادامه دارد بیش از ده هزار ساندویج پنل پیش ساخته در کارخانجات مختلف کشور درحال ساخت می باشد که از این تعداد 1200 واحد از این کانکس ها به مناطق زلزله زده حمل و در حال نصب می باشد و بالغ بر 1800 دستگاه از این واحدها نیز تا پایان هفته به روستاهای مختلف حمل و در کنار ساختمانهای در دست احداث نصب می شود تا امنیت لازم برای زلزله زدگان تا احداث کامل واحدها فراهم گردد.

وی، همچنین از آماده شدن بیش از 12 هزار اماکن دامی پیش ساخته که با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنیاد مسکن انجام می شود خبر داد. /س

 

برچسب ها: ایجاد ، زیرساخت ، زلزله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.