سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهیه طرح جامع فرودگاهي كرمان، آمادگی برای جذب 6 میلیون مسافر

نقشه راهبردي اجرای طرح جامع فرودگاهي كرمان برای جذب 6 میلیون مسافر توسط مشاور این طرح ابلاغ شد.

به‌گزارش  سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه کرمان طی جلسه ای با حضور مسئولین فرودگاهی و مشاور طرح، در خصوص ابعاد مختلف طرح جامع فرودگاهي كرمان بحث و تبادل نظر شد.

طرح جامع فرودگاه كرمان، طرحی است 20 ساله است که ابعاد مختلفی از جمله پرديس تجاري، هتل فرودگاهي، توقفگاه مدرن طبقاتي، مجموعه فرهنگي تفريحي، ايرتاكسي، كانون آموزش هوانوردي و ... در افق آینده آن در نظر گرفته شده است. 

به گفته «سرکشیکی» نماینده مشاور این طرح، فرودگاه بين‌المللي كرمان به لحاظ منطقه‌یی دارای پتانسیل‌های بی‌نظیری است و با احتساب جاذبه‌های گردشگری و سایر موارد جلب گردشگر می‌توان انتظار داشت که فرودگاه کرمان یکی از پرترددترین فرودگاه‌های کشور و پذیرای 6 میلیون مسافر باشد. 

نماینده مشاور طرح جامع فرودگاهي كرمان فضاي طراحي شده و مصوب طرح پايانه براي تبادل مسافر را 20 هزار مترمربع عنوان و اضافه كرد: اين وسعت فضا براي 20 سال آينده كافي است اما تمهیدات لازم برای زمانی فراتر از 20 سال اندیشیده شده است. 

سرکشیکی ادامه داد: فضاي فعلي پايانه داخلي فرودگاه بين‌المللي كرمان براي پايانه كرو، CIP و بخش اداري تعيين شده است.

گفتنی است؛ تسهيل امور مسافرين، مراجعين و سكنه فرودگاهي و نیز استفاده از امکانات و تکنولوژی‌های روز دنیا یکی از ویژگی‌های مهم و بارز طرح جامع فرودگاه كرمان است./عب
برچسب ها: طرح ، جامع ، فرودگاهی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.