سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزنامه الراي اردن سخنان نتانياهو را به باد انتقاد گرفت

"طاهر العدوان" روزنامه نگار اردني، امروز در سرمقاله روزنامه الراي، سوال بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي در مجمع عمومي سازمان ملل متحد را به باد انتقاد گرفت.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الراي؛"العدوان" با اشاره به طرح سوال نتانياهو مبني بر اينکه اگر ايران به سلاح هسته اي دست يابد، کداميک از افراد حاضر احساس امنيت خواهد کرد، اين سوال نخست وزير رژيم صهيونيستي را اينگونه پاسخ داد: مشکل اصلي در منطقه سلاح هسته اي ايران که همچنان مورد ادعاي سران صهيونيست قرار مي گيرد نيست، بلکه مشکل اصلي منطقه بمب هاي هسته اي اسرائيل است که بيش از سه دهه از زمان جنگ با مصر در سال 1973 ميلادي توسط مقامات اين رژيم برعليه مردم و ساکنان فلسطين اشغالي بکار گرفته شده است.
وي در ادامه افزود: از 65 سال پيش تاکنون، به دليل اشغالگري، جنگ افروزي و کشتارهاي رژيم صهيونيستي، کداميک از کشورهاي منطقه و بويژه فلسطين در امان بوده و در آرامش زندگي کرده است؟
العدوان افزود: مشکل و چالش اصلي منطقه، سلاح هسته اي و زرادخانه هاي نتانياهو است که توافقنامه او و تمامي قوانين بين المللي پيرامون توقف شهرک سازي ها در قدس و نوار غزة را زيرپا گذاشته و هويت عربي را از اين مناطق از بين برده است.
العدوان با تاکيد بر اينکه بمب هاي هسته اي رژيم صهيونيستي هزاران بار خطرناک تر از بمب هاي هسته اي خيالي ايران هستند، تخريب منازل فلسطيني ها و ريشه کن کردن درختان زيتون در اراضي فلسطيني بوسيله نظاميان صهيونيست را نشان دهنده عدم توجه سران اين رژيم به قوانين بين المللي دانست.
وي همچنين با اشاره به خط قرمز کشيدن نخست وزير رژيم اسرائيل براي ايران، گفت: اين خط قرمز کشيدن ها بهانه اي است که جنايات اين رژيم در سطح بين المللي از ياد برود و جهانيان در مورد آن سکوت کنند.
طاهر العدوان در پايان مقاله خود، مي نويسد؛ اين رژيم در منطقه خاورميانه به قتل عام و کشتار غيرنظاميان و حمله به نوار غزة در چهار سال گذشته پرداخته که در آن تهاجم، بسياري از غيرنظاميان و کودکان اين منطقه بوسيله بمباران هوايي ارتش صهيونيست کشته و از منازل خود آواره شدند.

برچسب ها: العدوان ، اردنی ، هسته ای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.