سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الجزيره نت:

اظهارات نتانياهو عليه ايران نشانه ترس اوست

پايگاه اينترنتي الجزيره نت امروز با انتشار مقاله اي از نويسنده خود "عوض الرجوب" تحت عنوان "پيامهاي سخنراني نتانياهو در سازمان ملل متحد" به نقد سخنان نخست وزير صهيونيستي پرداخت.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الجزيره نت، اين منبع خبري افزود: روزنامه هاي اسرائيلي چاپ امروز به بررسي پيامهاي سخنراني بنيامين نتانياهو نخست وزير صهيونيستي را که ديروز در مجمع عمومي سازمان ملل ايراد کرد پرداخته و مسئله خطوط قرمز را به استهزاء گرفتند.

روزنامه يديعوت آحارونوت با چاپ مطالبي از سخنراني نتانياهو نوشت: اين سخنراني خود بمبي است زيرا نتانياهو در پاسخ به احمدي نژاد رئيس جمهوري اسلامي ايران - را که اعلام کرده بود اسرائيل هيچ ربطي به خاورميانه ندارد - تصريح کرد : (بايد بفهميم جهان در زمان ايران هسته اي چگونه خواهد بود ، تصور کنيد جهان با پايگاه هسته اي روبرو خواهد بود) و البته بيان اين عبارت توسط نتانياهو بيانگر ترس وي مي باشد.

از سوي ديگر "بن کسبيت" نويسنده اسرائيلي در روزنامه معاريو از تاخير زمان حمله نظامي به ايران انتقاد کرد و آنرا نشانه ترس اسرائيل دانست.

اين در حالي است که روزنامه يديعوت در مقاله اي که تحت عنوان "نيروي مخفي در کنترل خود" منتشر کرده است نوشت : ژنرال ران بيکر که از فرماندهان ارشد نيروي هوائي اسرائيل است به شدت مقامات اسرائيلي را از حمله به تاسيسات هسته اي ايران برحذر مي دارد  و از اين مسئولان مي خواهد چيزي که قدرت فهم آن را ندارند دائما بازگو نکنند.

همچنين "ران بيکر" از مسئولان اسرائيلي مي خواهد حمله به ايران را بصورت مشترک به کشورهاي غربي همچون انگليس وفرانسه و آلمان وايتاليا و غيره واگذارند زيرا هرکدام از اين کشورها هم به تنهايي نمي تواند در مقابل ايران بايستد و با پاسخ قوي ايران مواجه خواهد شد .
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.