سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از 300 کیلو مواد مخدر در شهرستان دامغان

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دامغان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از 300 کیلو مواد مخدر در شهرستان دامغان کشف و ضبط شده است.

سرهنگ غلامرضا کاظم زاده در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری تا کنون 328 و نیم کیلو گرم مواد مخدر در شهرستان دامغان کشف و ضبط شده است، گفت: بیشترین کشفیات مواد مخدر از نوع تریاک بوده است.
وی همچنین به کشف کالاهای قاچاق همچون 255 هزار لیتر سوخت، انواع نوشیدنی، مواد غذایی، لباس، کیف و کفش به ارزش 850 میلیون تومان اشاره کرد و افزود: تا کنون 85 درصد از سرقت‌های شهرستان دامغان کشف و ضبط شده است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دامغان تماس‌های گرفته شده با پلیس 110 شهرستان دامغان را 54 هزار و 750 مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد 15 هزار و 650 مورد عملیاتی، 6 هزار و 240 مورد امداد جاده‌ای و 9 هزار و 125 مورد راهنمایی و ارشاد بوده است.
وی به آغاز هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: هفته نیروی انتظامی در شهرستان دامغان همزمان با سراسر کشور از امروز با شعار (سرمایه اجتماعی اساس اقتدار ما) با اجرای بیش از 50 برنامه آغاز می‌شود.
سرهنگ غلامرضا کاظم زاده غبار رویی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه، فرماندار، دیدار با خانواده‌های شهدا، صحبگاه مشترک، افتتاحیه 8 واحد خانه سازمانی و اداره وظیفه عمومی شهرستان دامغان،‌ همایش همیاران پلیس، اجرای خدمات اضافی توسط مراکز پلیس، برگزاری نشست با اصناف و تجلیل امین، رژه موتوری، بازدید ارتش دانش آموزان از پلیس راهور را از مهمترین برنامه‌های هفته نیروی انتظامی برشمرد و افزود: تجلیل از خواهران بسیجی، دیدار با سالمندان،‌حضور پلیس در مدارس، برگزاری مسابقه روزنامه نویسی در مدارس، کوه پیمایی، عیادت از کارکنان و بازنشسته‌گان نیروی انتظامی،‌ مانور موتور سواران قانومند، شرکت در نماز جمعه و ثبت نام از متقاضیان استخدام در نیروی انتظامی از دیگر برنامه‌های هفته ناجا در شهرستان دامغان می‌باشد./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.