سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منصوري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مدعيان دفاع از حقوق بشر حاميان آدمكشي‌ هستند

يک کارشناس سياست خارجي گفت: مدعيان حقوق بشر از تروريست‌هاي بزرگ دنيا حمايت مي‌كنند اما کساني را که از مرزها و تماميت ارضي خود دفاع مي‌کنند را تروريست خوانده و بي‌عدالتي‌ها را تداوم مي‌بخشند.

جواد منصوري در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اعلام خروج منافقين از ليست گروه‌هاي تروريستي توسط آمريکا گفت: اقدامات دولت‌هاي استعماري و اهداف سلطه جويانه آن‌ها مبتني بر حق و عدالت نبوده چراکه بدون توجه به قانون، تنها در راستاي منافع خود تصميم گيري مي‌کنند.

وي افزود: آمريکا طي دهه‌هاي گذشته نيز با اين گروه ترروريستي در ارتباط بوده و از راه‌هاي گوناگون حمايتشان کرده است اما اعلام رسمي و علني خارج کردن آنها از ليست گروه‌هاي تروريستي نشان مي‌دهد که اين کشور درصدد است از کينه و دشمني ديرينه اين گروه با جمهوري اسلامي ايران بهره برده و در اين مقطع حساس در مواضع و اقدامات خود عليه ايران از آن‌ها استفاده کند.

منصوري تصريح کرد: تلاش‌هاي آمريکا در دشمني با ايران طي دهه‌هاي اخير شکست خورده است لذا براي رسيدن به اهدافش باعلني‌‌تر کردن اين مسئله به دنبال ترميم شکست خود و صريح‌تر کردن دشمني خود با ايران بوده است.

اين كارشناس سياست خارجي در پايان خاطر نشان کرد: مدعيان حقوق بشر تروريست‌هاي بزرگ دنيا را مورد حمايت قرار داده‌اند اما کساني را که از مرزها و تماميت ارضي خود دفاع مي‌کنند را تروريست خوانده و  بي‌عدالتي‌ها را تداوم مي‌بخشند.


انتهاي پيام/
برچسب ها: امریکا ، منافقین ، تروریست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.