سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس/

مردم هرمزگان با شرکت در راهپیمایی توهین به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام را محکوم کردند

مردم مومن هرمزگان امروز با برگزاری راهپیمایی و تجمع در اقدامی خودجوش توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس مردم بندرعباس در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و ننگ و نفرین بر دشمن محمد ،قدام استکبار را در ساخت فیلم اهانت به پیامبر بزرگ اسلام و انتشار کاریکاتور در مجله فرانسوی محکوم کردند.

معاون امور استانهای شورای ائمه جمعه کشور در بین راهپیمایان گفت: این حرکت ها نشانه از ضعف و درماندگی دشمنان اسلام است که از سالیان سال در تلاش اند تا با برنامه ها و ترفند ها به دین ناب محمدی ضربه بزنند .

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: دشمنان امروز با تحریم ها و جنگ های روانی می خواهند از خود ملت برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کنند و طبق گفته مقام معظم رهبری شناسایی ترفندهای استکبار از وظایف حساس ملت بزرگ ایران است.

وی گفت: تا زمانی که اهانت کنندگان به پیامبر اسلام اظهار پشیمانی نکنند هیچ مسئولی در کشور حق ندارد سخن از سازش با این متجاوزان را به میان آورد و مسئولان باید در کنار مردم در صحنه باشند.

در پایان این تجمع اعتراض آمیز بیانیه ایی در پنج بند خوانده شد که در بخشهایی از این بیانیه آمده است:

ساخت وانتشار فیلم اهانت آمیز به ساحت مقدس پیامبر اقدامی نفرت انگیز وجسارتی دیگر از جانب صهیونیسم جهانی در سایه حمایت نظام سرمایه داری است.

در این بیانیه اهانت به پیامبران و افراد مورد احترام ادیان و مذاهب اقدامی زشت ننگین شمرده شده است شده است که هیچ مکتبی آن را نمی پذیرد و کسانی که به پیامبر اکرم اهانت کردند پیرو هیچ دین و مکتبی نیستند بلکه از شیطان پیروی می کنند.

دربخش دیگری از این بیانیه ازمجمع عمومی سازمان ملل خواسته شده است تا قطعنامه ایی برای جلوگیری از این اقدامات صادر کند ./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.