سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرصتي براي انصراف از مسکن ویژه

مسکن ویژه که چند ماهی بود بسیاری از مردم چشم انتظارش بودند از اول مهر ماه ثبت نام آغاز شد و امروز زمان انصراف آن فرا رسیده است .

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، 6 مهر ماه مهلت افتتاح حساب در بانک مسکن به پایان رسید و به گفته تقی رضایی مدیر کل مسکن استان تهران 2200 نفر تا پایان مهلت اداري افتتاح حساب  ، ثبت نام کردند.

رضايي با اشاره به اينكه هدف اصلي دولت در ساخت پروژه مسكن ويژه تهران به ثمر رساندن پروژه عظيم مسكن مهر است افزود: مسكن ويژه تهران مكمل سياست هاي مسكن مهر ي است كه تا كنون دولت به كار گرفته است .

براساس این گزارش طرح برنامه ریزی و ساخت 4500 واحد مسکونی  در تهرانسر آغاز  شده است .

این واحدها  تنها برای متقاضیانی که خو استار زندگی در تهران با درآمد متوسط به بالا ساخته مي شود.

مدير كل مسكن استان تهران با اشاره به اينكه ساخت مسكن در داخل شهر تهران بدون متقاضي نخواهد بود ، افزود: مسكن ويژه براي متقاضياني است كه تمايلي به خارج شدن از شهر تهران ندارند.

وي با بيان اينكه به منظور رفاه حال متقاضيان ثبت نام مسكن ويژه از طريق اينترنت و فضاي مجازي بوده است افزود: تا روز گذشته 1000 نفر اطلاعات خود را براي ثبت نام وارد كرده اند و 150 نفر فرآيند ثبت نام مسكن ويژه را به طور كامل انجام داده اند.

 رضایی یادآور شده بود  که هدف از ساخت مسكن ويژه در استان تهران به منظور جلوگيري از سوداگري و كنترل قيمت مسكن بوده است .

متقاضیان برای ثبت نام در مسکن تهران باید دارای شرایطی از جمله  ، فاقدین مسکن افراد سرپرست خانواری که خود و افراد تحت تکفل آنان از تاریخ 01/01/1384 فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی بوده و از تاریخ 22/11/1357 از هیچ یک از امکانات دولتی یا امکانات نهادهای عمومی غیر دولتی مربوط به تامین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی یا تسهیلات یارانه‌ای خرید یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشند،(به نام متقاضیان و افراد تحت تکفل آنها از تاریخ 01/01/1384 نباید سند مالکیت ثبت شده باشد)، متاهل یا سرپرست خانواده، دارای حداقل 5 سال سابقه سکونت مستمر در شهر تهران (5 سال اخیر)،فاقد سابقه استفاده از تسهیلات دولتی در سال های قبل  از جمله شرایطی است که باید متقاضیان مسکن ویژه داشته باشند و در صورتی که  بعد از واریز  پول و ثبت نام متوجه شده اند که  چنین شرایطی را ندارند فرصتی هم برای انصراف آنان فراهم شده است.

امروز 8 مهر ماه فرصتی برای کسانی که است خواستار انصراف از مسکن ویژه هستند و در صورتي كه متقاضيان پس از واريز وجه اوليه، تقاضاي انصراف داشته باشند، بايد از امروز - هشتم مهرماه – ساعت 11 با دريافت فرم انصرافي به شعبه بانك مسكن مربوطه مراجعه كنند.

اين افراد شخصا  بايد از ساعت 11 امروز پس از ورود کد ملی و سریال شناسنامه و شماره حساب وارد سایت شده و برگه انصراف را دریافت و به شعبه بانک مسکن مربوطه مراجعه كنند.

 متقاضياني كه قصد ثبت نام و پركردن فرم براي طي مراحل بعدي را دارند تا دهم مهرماه مي توانند به سامانه Tehran-maskanmehr.net مراجعه كنند.

گفتني است: بانک مسکن فردا تعداد انصراف دهندگان را اعلام مي کند ./عب


گزارش از محبوبه کباري

برچسب ها: مسکن ، ویژه ، انصراف ، تمدید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.